KROSS 24 LEA JR 1.0 RÓŻOWO NIEBIESKO FIOLETOWA

1 349,00 złw tym VAT

Kross

0000014294

5902262002646

Ten produkt nie występuje już w magazynie. Zapytaj nas o dostępność! Tel.: +48 58 302 48 93

KROSS 24 LEA JR 1.0 RÓŻOWO NIEBIESKO FIOLETOWA

Kross Lea JR 1.0 to model roweru górskiego stworzony dla młodych rowerzystek. Wzorowana na dorosłym modelu Lea, wersja Lea JR 1.0 jest wygodnym, trwałym i bezpiecznym rowerem na kołach 24 cale, idealnym do zdobywania nowych umiejętności i szlifowania techniki jazdy. Działający na takiej samej zasadzie jak w dorosłych modelach osprzęt Lea JR 1.0, pozwala zaznajomić się z rozwiązaniami, które będą młodszej rowerzystce towarzyszyć przez całe jej rowerowe życie.

Niskie prowadzenie górnej rury ramy, a także jej odpowiednie profilowanie sprawia, że wsiadanie i zsiadanie z roweru Lea JR 1.0 jest łatwe i bezpieczne. Koła 24 cale są lekkie i zwrotne, a przy tym bardzo dobrze radzą sobie z pokonywaniem przeszkód w terenie. Amortyzator przedni podnosi komfort jazdy, a jego twardość została dopasowana do wagi młodych rowerzystek.

Napęd Krossa Lea JR 1.0 został dobrany tak, aby umożliwić dzieciom wykorzystanie maksimum ich możliwości podczas jazdy na rowerze i uczynić ją jak najbardziej przyjemną. 18 biegów pozwala na lekkie pokonywanie wzniesień, a przy tym ułatwia rozwijanie dużych prędkości na płaskich odcinkach. Hamulce V-Brake są lekkie i mocne, a przy tym bardzo proste w regulacji i niezawodne.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

KROSS 24 LEA JR 1.0 RÓŻOWO NIEBIESKO FIOLETOWA

KROSS 24 LEA JR 1.0 RÓŻOWO NIEBIESKO FIOLETOWA

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 24"
  • Płeć: Dziewczynka
  • Materiał ramy: Aluminium
  • Przerzutka tył: SHIMANO TOURNEY TX800
  • Widelec: KROSS
  • Rama: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • Kierownica: STEEL 560MM
  • Wspornik kierownicy: ALUMINIUM 75MM
  • Wspornik siodła: SP-200 27,2x300
  • Siodło: VELO VL-7040
  • Manetki: SHIMANO ALTUS M315
  • Hamulce: V-BRAKE
  • Kaseta: FW-8I
  • Łańcuch: YBN S8
  • Mechanizm korbowy: WHEEL TOP
  • Stery: FP-H801S 1-1/8"
  • Wkład suportu: FP-B902
  • Obręcze: KROSS
  • Piasty: PIASTA PRZÓD GL-B01F-QR PIASTA TYŁ GL-B01R-QR
  • Opony: MITAS SCYLLA V75 24X1.9
  • Pedały: FP-804
  • Rok produkcji: 2020