GIANT 28 DAILY TOUR E+ 2 S LDS 2019 NIEBIESKI

12 499,00 złw tym VAT

Giant

0000012998

4712878272897

GIANT 28 DAILY TOUR E+ 2 LDS 2019 NIEBIESKI

Automatyczne wspieranie pedałowania, nawigacja i zintegrowane oświetlenie sprawiają, że jest to niezwykle uniwersalny i efektywny rower elektryczny.

Ten produkt nie występuje już w magazynie. Zapytaj nas o dostępność! Tel.: +48 58 302 48 93

GIANT 28 DAILY TOUR E+ 2 S LDS 2019 NIEBIESKI

Ten wszechstronny i praktyczny rower idealnie nadaje się do codziennego użytkowania w różnego rodzaju warunkach. Został on wyposażony we wszelkie dodatki, jakie można sobie tylko wyobrazić, np. nóżkę, oświetlenie, błotniki, czy bagażniki – wszystkie zaprojektowane i wyprodukowane tak, aby można było łatwiej się spakować i wozić ze sobą wszystkie niezbędne rzeczy, nie obawiając się o ich bezpieczeństwo. Silnik SyncDrive Life 60 Nm umożliwia także jazdę w automatycznym trybie wspomagania. Technologia ta pozwala na ustawienie automatycznej zmiany poziomu wspomagania, dzięki czemu można w pełni skupić się na drodze i na przyjemności z jazdy. Kolejnym doskonałym rozwiązaniem jest nawigacja zapewniana przez monitor RideControl EVO, perfekcyjnie zintegrowany z kierownicą. Zintegrowane oświetlenie, świetnie sprawdzające się w każdych warunkach, zarówno w nocy jak i w ciągu dnia, zwiększa bezpieczeństwo i widoczność na drodze. Aby jazda była jeszcze bardziej płynna i wygodna, DailyTour E+ został wyposażony w widelec zawieszenia Monoshock OD2, amortyzujący wyboje i eliminujący nierówności drogi.

GŁÓWNE KORZYŚCI

Tryb wspomagania

Automatyczny tryb wspomagania silnika SyncDrive Life.

Nawigacja

Nawigacja dzięki zintegrowanemu monitorowi RideControl EVO.

Oświetlenie

Najnowsze zintegrowane oświetlenie LED.

Odbiór osobisty - gratis!

Kurier - 20 zł

Dostawa roweru (kurier) - 100 zł

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

GIANT 28 DAILY TOUR E+ 2 S LDS 2019 NIEBIESKI

GIANT 28 DAILY TOUR E+ 2 S LDS 2019 NIEBIESKI

GIANT 28 DAILY TOUR E+ 2 LDS 2019 NIEBIESKI

Automatyczne wspieranie pedałowania, nawigacja i zintegrowane oświetlenie sprawiają, że jest to niezwykle uniwersalny i efektywny rower elektryczny.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 28"
  • Płeć: Kobieta
  • Rozmiar ramy: S
  • Materiał ramy: Aluminium
  • Widelec: RST Volante HLO, skok 60mm, tapered, blokada
  • Rama: Aluminium - Aluxx SL
  • Kierownica: GIANT Trekking, alu.
  • Wspornik kierownicy: GIANT, ahead, regulowany, alu.
  • Siodło: SELLE ROYAL Essenza, żelowe
  • Wspornik siodła: GIANT, amortyzowany, 30.9
  • Manetki: SHIMANO Nexus SL-C3000 RevoShift, 1x7
  • Hamulce: SHIMANO MT201, tarcze 160/160, hydr.
  • Dzwignie hamulca: Shimano MT201 Hydraulic Disc
  • Kaseta: 18T
  • Łańcuch: KMX Z1e HX, e-bike optimized
  • Mechanizm korbowy: GIANT alu., 38T stal
  • Obręcze: GIANT eX 2, Tubeless, e-bike optimized
  • Piasty: SHIMANO TX-505 Disc/ SHIMANO Nexus 7 Disc
  • Opony: SCHWALBE Energiser Life 700x47c, wkładka antyprzebiciowa Green Guard
  • Bateria: GIANT EnergyPak500, 36V 13.8Ah, zintegrowany
  • Ładowarka: ładowarka GIANT EnergyPak 6A, inteligente ładowanie, 60% naładowania w 90 minut; nóżka GIANT Direct Mount KSA18 Trekking
  • Czujniki: GIANT PedalPlus 6-czujnikowy
  • Silnik: Nowy GIANT SyncDrive Life by YAMAHA, 300% wspomagania, 60Nm, automatyczny dobór wspomagania
  • Panel sterujący: GIANT RideControl Charge, ładowarka mini-USB
  • Pedały: VP191
  • Dodatki: Oświetlenie GIANT Numen 40Lux LED/GIANT Numen iD LED, zintegrowana z ramą do jazdy dziennej/ AXA Blueline LED Bagażnik systemowy MIK
  • Rok produkcji: 2019