GIANT E 27.5 QUICK E+ M 2019 GRAFIT

12 499,00 złw tym VAT

Giant

0000013282

4712878340107

GIANT E 27.5 QUICK E+ M 2019 GRAFIT

Ten nowoczesny mobilny rower elektryczny pozwoli Ci na szybką jazdę w miejskich warunkach. Silnik SyncDrive wyprodukowany we współpracy z Yamahą, wytrzymały akumulator EnergyPak i lekka aluminiowa rama sprawią, że każda jazda na Quick-E+ będzie szybsza i jeszcze przyjemniejsza.

Ostatnie sztuki!

GIANT E 27.5 QUICK E+ M 2019 GRAFIT

Quick-E+ został wyposażony w silnik SyncDrive gwarantujący płynną i natychmiastową moc, która w perfekcyjny sposób łączy się z Twoją własną siłą pedałowania — tak abyś mógł z łatwością wspinać się na pagórki i regulować szybkość. Dzięki aluminiowej ramie ALUXX SL i mocnemu silnikowi Yamaha o momencie obrotowym o wartości 80 Nm i maksymalnej prędkości 25 km na godzinę, możesz zapomnieć o korkach i problemach z parkowaniem.

GŁÓWNE KORZYŚCI

Silnik

Silnik o największym momencie obrotowym 80 Nm.

Akumulator

Akumulator o najwyższej gęstości i najniższej wadze, aby móc pokonywać większe odległości.

Prędkość

Silnik pozwalający na osiągnięcie prędkości do 25 km/h.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa akcesoriów/części powyżej 400 zł (kurier DHL) - gratis!

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

GIANT E 27.5 QUICK E+ M 2019 GRAFIT

GIANT E 27.5 QUICK E+ M 2019 GRAFIT

GIANT E 27.5 QUICK E+ M 2019 GRAFIT

Ten nowoczesny mobilny rower elektryczny pozwoli Ci na szybką jazdę w miejskich warunkach. Silnik SyncDrive wyprodukowany we współpracy z Yamahą, wytrzymały akumulator EnergyPak i lekka aluminiowa rama sprawią, że każda jazda na Quick-E+ będzie szybsza i jeszcze przyjemniejsza.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 27,5"
  • Płeć: Mężczyzna
  • Rozmiar ramy: M
  • Materiał ramy: Aluminium
  • Przerzutka tył: SHIMANO Deore RD-M781
  • Widelec: Aluminium - Aluxx SL, rura sterowa OverDrive, oś 12x100
  • Rama: Aluminium - Aluxx SL
  • Kierownica: Giant Connect XC riser, 31.8mm
  • Wspornik kierownicy: Giant Connect
  • Siodło: GIANT Contact Comfort (Upright)
  • Wspornik siodła: GIANT 30.9mm, alu.
  • Manetki: SHIMANO Deore SL-M6000, 1x10
  • Dzwignie hamulca: SHIMANO BL-MT500, i-spec II
  • Hamulce: SHIMANO BR-MT500, tarcze 180/180, hydr.
  • Kaseta: SHIMANO CS-HG50, 11-36T, 10s.
  • Łańcuch: KMC e.10 Sport, e-bike optimized
  • Mechanizm korbowy: GIANT alu., 42T stal
  • Obręcze: GIANT eXC 2, Tubeless, e-bike optimized
  • Piasty: GIANT eTracker by FORMULA, osie 12x100/135mm QR, e-bike optimized
  • Opony: SCHWALBE G-One Allround, 27.5x2.35"
  • Ładowarka: ładowarka GIANT EnergyPak 4A, szybkie ładowanie; nóżka GIANT Direct Mount KSA18 Trekking
  • Bateria: GIANT EnergyPak 500, 36V 13.8Ah, wyjmowanie górne
  • Czujniki: GIANT PedalPlus 4-czujnikowy
  • Silnik: GIANT SyncDrive Sport by YAMAHA, 80Nm, czas reakcji 570ms, 350% wspomagania
  • Panel sterujący: GIANT RideControl EVO, ładowarka mini-USB, nawigacja
  • Pedały: Platformowe, alu.
  • Dodatki: AXA BlueLine 50Lux/SPANNINGA Vena XE
  • Rok produkcji: 2019