Brak produktów
Ceny zawierają Vat
19 999,00 złw tym VAT
WSKOCZ NA INTRIGUE E+ PRO I RUSZAJ, NIE OGLĄDAJĄC SIĘ, BO TEN PEŁEN TEMPERAMENTU ROWER OTWIERA PRZED TOBĄ NOWE TERENY, DZIĘKI KTÓRYM NABIERZESZ ENERGII I NIE PRZESTANIESZ SIĘ UŚMIECHAĆ.
WSKOCZ NA INTRIGUE E+ PRO I RUSZAJ, NIE OGLĄDAJĄC SIĘ, BO TEN PEŁEN TEMPERAMENTU ROWER OTWIERA PRZED TOBĄ NOWE TERENY, DZIĘKI KTÓRYM NABIERZESZ ENERGII I NIE PRZESTANIESZ SIĘ UŚMIECHAĆ.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Intrigue E+ Pro, większy niż przeciętny rower, ma w sobie moc i jest gotów na te same niesamowite trasy, co jego pozbawieni zasilania bracia. Bądź gotowa dać czadu – czeka na Ciebie silnik SyncDrive Pro, minimalistyczne sterowanie RideControl ONE oraz dodatkowe warianty wyświetlaczy. Wszystko to na energicznej i agresywnej ramie Liv 3F z widelcem ze skokiem 150 mm i zawieszeniem tylnym Maestro ze skokiem 140 mm. Zapewniająca swobodę wysokość przekroku w Intrigue E+ Pro i w pełni zintegrowany akumulator EnergyPak Smart 500 Wh pozwolą Ci łatwo i pewnie manewrować na technicznych odcinkach. Koła Boost 27,5 cala z możliwością stosowania opon bezdętkowych i opon 27,5+ oraz odporne na skręcenia, lekkie, jednoczęściowe zawieszenie z włókna węglowego, które domaga się szybkich zjazdów i technicznych podjazdów – wszystko to sprawia, że Intrigue E+ Pro to maszyna pełna determinacji.
Zawieszenie Maestro, silnik SyncDrive Pro, nowy, w pełni zintegrowany akumulator EnergyPak Smart o pojemności 500 Wh oraz montowany na kierownicy sterownik RideControl ONE z obsługą aplikacji RideControl tworzą rower, który płynie nad wymagającym terenem, a Ty się nie męczysz.
Duch przygody ma się dobrze dzięki zawieszeniu Maestro 140 mm / 150 mm oraz energicznej i agresywnej geometrii. Koła Boost 27,5 x 2,6 cali i kompatybilność z 27,5+ dopełniają całości tego wyczynowca.
Zaprojektowana zgodnie z filozofią projektową Liv 3F, budząca pewność siebie, zwrotna geometria ramy, z zawieszeniem dobranym przez kobiety dla kobiet, po testach szeregu prototypów.
Gdy już pomoże Ci wspiąć się na budzące grozę zbocza, Intrigue E+ Pro z zapałem rzuci się na wertepy w terenie, na widok którego serce bije Ci szybciej. Intrigue E+ Pro przeznaczony jest dla królowych bezdroży szukających nowych przygód, które zaprowadzą je jeszcze dalej i jeszcze szybciej w ich nieustającej pogoni za frajdą i wolnością – bez ograniczeń czasowych, bez konieczności korzystania z wyciągów czy shuttla, bądź czekania na innych. Niech Intrigue E+ Pro podsyci Twój płomień.
Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.
Sprawdź jakie to proste:
gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,
a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.
Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest
upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.
Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:
Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.
Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.
Wysokość ciała | Długość nogi | Rozmiar ramy MTB/CROSS | Rozmiar ramy CITY/TREKKING |
---|---|---|---|
152 cm | 71 cm | 14” (36cm) | 16” (41 cm) |
157 cm | 72 cm | 15” (38 cm) | 17” (43 cm) |
162 cm | 74 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
167 cm | 75 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
172 cm | 76 cm | 17” (43 cm) | 19” (48 cm) |
175 cm | 77 cm | 17" (43 cm) | 19” (48 cm) |
177 cm | 79 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
182 cm | 82 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
187 cm | 86 cm | 19" (48 cm) | 21” (53 cm) |
192 cm | 89 cm | 20" (51 cm) | 22” (56 cm) |
197 cm | 92 cm | 21" (53 cm) | 22” (58 cm) |
Wiek | Długość nogi | Rozmiar ramy | Rozmiar kół w rowerze |
---|---|---|---|
4-6 | 48 cm | - | 16” |
5-8 lat | 53 cm | 11” | 20” |
5-8 lat | 56 cm | 12” | 20” |
5-8 lat | 58 cm | 13” | 20” |
7-12 lat | 66 cm | 14” | 24” |
7-12 lat | 69 cm | 15” | 24” |
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Rozdajemy ciasteczka każdemu kto odwiedzi naszą stronę! Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zamknij