Brak produktów
Ceny zawierają Vat
19 999,00 złw tym VAT
Rower elektryczny z pełnym zawieszeniem stworzony z myślą o osiągach – tylko czeka, by ruszyć z kopyta. Nowy silnik SyncDrive Pro i stabilne, szybkie 29-calowe koła sprawiają, że Stance E+ Pro 29 pomaga rowerzystom zdobywać pełne wyzwań tereny z mocą i kontrolą.
Rower elektryczny z pełnym zawieszeniem stworzony z myślą o osiągach – tylko czeka, by ruszyć z kopyta. Nowy silnik SyncDrive Pro i stabilne, szybkie 29-calowe koła sprawiają, że Stance E+ Pro 29 pomaga rowerzystom zdobywać pełne wyzwań tereny z mocą i kontrolą.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Nowy Stance E+ Pro 29 został zaprojektowany z geometrią ramy przeznaczoną na traile. Pomaga on początkującym lub średniozaawansowanym rowerzystom docenić terenową jazdę rowerem elektrycznym w jej najlepszym wydaniu. Jego lekka, wytrzymała i sztywna rama aluminiowa ALUXX SL z zawieszeniem FlexPoint ułatwiają pokonywanie trudnych singletracków. Ma zawieszenie tylne o skoku 120 mm i przednie o skoku 130 mm oraz dające pewność i płynność jazdy koła o średnicy 29 cali. Nowy silnik SyncDrive Pro zapewnia moment obrotowy 80 Nm i regulowane wspomaganie 360% ze sterowaniem przez aplikację Giant E-bike. Wpasowane w kierownicę przyciski RideControl ONE zapewniają ergonomiczne sterowanie, a akumulator EnergyPak 500 Wh pozwala maksymalnie wydłużyć jazdę. Teraz można go szybko naładować nową, inteligentną ładowarką.
Silnik SyncDrive Pro z momentem obrotowym 80 Nm i regulowanym wspomaganiem 360% pomaga wspinać się po stromych, nierównych szlakach.
Aluminiowa rama ALUXX SL z zawieszeniem FlexPoint 120 mm i koła o większej średnicy 29 cali zapewniają płynną, stabilną jazdę na technicznych szlakach.
Akumulator EnergyPak 500 Wh zapewnia największy możliwy zasięg. Wbudowany akumulator łatwo naładować do 60% w 90 minut przy użyciu nowej, szybkiej ładowarki 6 A.
Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.
Sprawdź jakie to proste:
gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,
a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.
Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest
upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.
Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:
Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.
Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.
Wysokość ciała | Długość nogi | Rozmiar ramy MTB/CROSS | Rozmiar ramy CITY/TREKKING |
---|---|---|---|
152 cm | 71 cm | 14” (36cm) | 16” (41 cm) |
157 cm | 72 cm | 15” (38 cm) | 17” (43 cm) |
162 cm | 74 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
167 cm | 75 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
172 cm | 76 cm | 17” (43 cm) | 19” (48 cm) |
175 cm | 77 cm | 17" (43 cm) | 19” (48 cm) |
177 cm | 79 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
182 cm | 82 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
187 cm | 86 cm | 19" (48 cm) | 21” (53 cm) |
192 cm | 89 cm | 20" (51 cm) | 22” (56 cm) |
197 cm | 92 cm | 21" (53 cm) | 22” (58 cm) |
Wiek | Długość nogi | Rozmiar ramy | Rozmiar kół w rowerze |
---|---|---|---|
4-6 | 48 cm | - | 16” |
5-8 lat | 53 cm | 11” | 20” |
5-8 lat | 56 cm | 12” | 20” |
5-8 lat | 58 cm | 13” | 20” |
7-12 lat | 66 cm | 14” | 24” |
7-12 lat | 69 cm | 15” | 24” |
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Rozdajemy ciasteczka każdemu kto odwiedzi naszą stronę! Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zamknij