GIANT 27,5 TRANCE E+ SX 0 PRO POMARAŃCZOWO NIEBIESKI 2019

26 999,00 złw tym VAT

Giant

0000012678

4712878266049

Ten najwyższej jakości rower elektryczny z pełnym zawieszeniem pozwoli ci osiągnąć nowy poziom podczas terenowych wyzwań, dzięki regulowanemu poziomowi wspomagania.

Ten profesjonalny rower trailowy z pełnym zawieszeniem łączy osiągi i atrakcyjny wygląd z niezawodną technologią Hybrid Cycling. Sprawia to, że jest to najlepszy wybór na jazdę enduro w całej kategorii rowerów elektrycznych.

Ten produkt nie występuje już w magazynie. Zapytaj nas o dostępność! Tel.: +48 58 302 48 93

GIANT 27,5 TRANCE E+ SX 0 PRO POMARAŃCZOWO NIEBIESKI 2019

Model ten został wyposażony w zawieszenie Maestro 140 mm i silnik SyncDrive Pro Gianta, gwarantujący 360 procent wspomagania, które można dostosować do własnych potrzeb.

Lekka, ale jednocześnie mocna rama aluminiowa ALUXX została idealne zintegrowana z unowocześnionym akumulatorem EnergyPak 500 Wh umieszczonym na dolnej rurze, dzięki czemu jazda na dłuższych trailowych trasach będzie jeszcze przyjemniejsza i bardziej ekscytująca.

Nowa aplikacja E-bike Gianta zapewnia stały dostęp od nawigacji, czy funkcji dostarczających informacji na temat zdrowia i sprawności. A RideControl ONE umożliwi fanom trailowej jazdy korzystanie z prostych i dość nietypowych przycisków kontrolnych.

Główne korzyści:

HIGH PERFORMANCE

Ten gotowy na bardziej wyczynową jazdę rower został wyposażony w sprawdzone zawieszenie Maestro i silnik SyncDrive Pro, dopasowujący się do indywidualnych potrzeb.

RIDECONTROL ONE

Zintegrowany z kierownicą wyświetlacz sterujący zapewnia elegancki wygląd.

INTEGRACJA

Lepsza integracja i zasięg dzięki akumulatorowi EnergyPak o pojemności 500 Wh zintegrowanemu z dolną rurą.

Odbiór osobisty - gratis!

Kurier - 20 zł

Dostawa roweru (kurier) - 100 zł

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

GIANT 27,5 TRANCE E+ SX 0 PRO POMARAŃCZOWO NIEBIESKI 2019

GIANT 27,5 TRANCE E+ SX 0 PRO POMARAŃCZOWO NIEBIESKI 2019

Ten najwyższej jakości rower elektryczny z pełnym zawieszeniem pozwoli ci osiągnąć nowy poziom podczas terenowych wyzwań, dzięki regulowanemu poziomowi wspomagania.

Ten profesjonalny rower trailowy z pełnym zawieszeniem łączy osiągi i atrakcyjny wygląd z niezawodną technologią Hybrid Cycling. Sprawia to, że jest to najlepszy wybór na jazdę enduro w całej kategorii rowerów elektrycznych.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 27,5"
  • Płeć: Unisex
  • Rozmiar ramy: S, M, L, XL
  • Materiał ramy: Aluminium
  • Przerzutka przód: prowadnica łańcucha MRP 1X V3
  • Przerzutka tył: SRAM XO1 Eagle
  • Widelec: FOX 36 Factory 27.5+, skok 160mm, EVOL, tłumik Fit4, Boost 110x15QR, e-Bike optimized
  • Rama: Aluminium - Aluxx SL, system zawieszenia Maestro 140mm, oś Boost 148x12QR
  • Tylny amortyzator: FOX Factory DHX2 Coil, 185x52.5mm, Trunnion
  • Kierownica: Giant Contact SL 35 Trail, 35x800mm
  • Wspornik kierownicy: Giant Contact SL 35
  • Siodło: Giant Contact SL, Neutral
  • Wspornik siodła: GIANT Contact Switch; regulowany; 30,9mm; 100mm(S), 125mm (M), 150mm(L-XL)
  • Manetki: SRAM XO1 Eagle, 1x12
  • Hamulce: SRAM Code R, tarcze 200/200, hydr.
  • Dzwignie hamulca: SRAM Code R
  • Kaseta: SRAM PG-1230, 11-50T, 12s.
  • Łańcuch: SRAM GX Eagle PowerLock
  • Mechanizm korbowy: PRAXIS e-Cadet+ z kołem łańcuchowym SRAM X-Sync Eagle 36T 104BCD
  • Obręcze: GIANT AM 27.5+, wew. szer. 35mm; Tubeless; e-bike optimized
  • Piasty: GIANT eTracker Boost by FORMULA, łożyska maszynowe; osie 110x15/148x12mm; e-bike optimized
  • Opony: MAXXIS Minion DHF 27.5x2.6", Tubeless, EXO protect, Dual Compound, zwijane/ MAXXIS Minion DHR II 27.5x2.6"; Tubeless, EXO, Dual Compound, zwijane
  • Bateria: GIANT EnergyPak 500, 36V 13.8Ah, zintegrowany
  • Czujniki: GIANT PedalPlus 4-czujnikowy
  • Silnik: GIANT SyncDrive Pro by YAMAHA, 80Nm, czas reakcji 190ms, 360% wspomagania
  • Panel sterujący: Giant RideControl One
  • Waga: 23,12 kg (rozmiar M, bez pedałów)
  • Dodatki: ładowarka GIANT EnergyPak 6A, inteligente ładowanie, 60% naładowania w 90 minut; zestaw Tubeless