GIANT 29 REING E+ 2 MX PRO BLACK DIAMOND

27 599,00 złw tym VAT

GIANT & LIV

4712878639966

KAŻDY SZLAK, KAŻDY STROMY PODJAZD I ZJAZD PRZYSPIESZAJĄCY TĘTNO. TEN ULEPSZONY ROWER ELEKTRYCZNY NA SZLAKI ZOSTAŁ STWORZONY I PRZETESTOWANY PRZEZ ZAWODNIKÓW ENDURO GIANTA, BY ZAPEWNIĆ CI NIESKOŃCZONĄ RADOŚĆ Z PRZEMIERZANIA ULUBIONYCH ODCINKÓW TRAS.

Ostatnie sztuki!

GIANT 29 REING E+ 2 MX PRO BLACK DIAMOND

GŁÓWNE KORZYŚCI

Technologia do jazdy po szlakach

Sprawdzone tylne zawieszenie Maestro (160 mm) oraz kompaktowy silnik SyncDrive Pro zwiększają możliwości na stromych podjazdach i trudnych zjazdach. Odnowiona geometria czyli krótszy tył i większy reach gwarantują doskonałe sterowanie i zwinność w technicznym terenie.

Pełna kontrola

RideControl Ergo 3 posiada zintegrowane, łatwe w użyciu przyciski. Aplikacja Giant E-bike oferuje możliwości dostosowywania oraz monitorowania jazdy rowerem elektrycznym.

Długie działanie

Wspinaj się po stromych podjazdach i ciesz się wspaniałymi zjazdami przez cały dzień dzięki nowemu, wbudowanemu w rurę dolną akumulatorowi EnergyPak o pojemności 750 Wh (tylko w modelu Reign E+ 0) lub 625 Wh (pozostałe modele).

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

GIANT 29 REING E+ 2 MX PRO BLACK DIAMOND

GIANT 29 REING E+ 2 MX PRO BLACK DIAMOND

KAŻDY SZLAK, KAŻDY STROMY PODJAZD I ZJAZD PRZYSPIESZAJĄCY TĘTNO. TEN ULEPSZONY ROWER ELEKTRYCZNY NA SZLAKI ZOSTAŁ STWORZONY I PRZETESTOWANY PRZEZ ZAWODNIKÓW ENDURO GIANTA, BY ZAPEWNIĆ CI NIESKOŃCZONĄ RADOŚĆ Z PRZEMIERZANIA ULUBIONYCH ODCINKÓW TRAS.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 29"
  • Płeć: Mężczyzna
  • Materiał ramy: Aluminium
  • Przerzutka przód: MRP 1X HD2 custom co-molded chain guide
  • Przerzutka tył: SRAM GX 12-speed
  • Widelec: RockShox ZEB Select 29er, skok 170mm, Charger RC damper, 15x110 Boost, Maxle Stealth; E-bike approved
  • Rama: Aluminium ALUXX SL, górny łącznik Advanced Forged Composite, zawieszenie Maestro 160mm, 'Boost' 148x12mm, Universal Derailleur Hanger (UDH)
  • Tylny amortyzator: Fox Float DPX2 Performance, EVOL Large Volume sleeve, dźwignia 2-pozycyjna, 205x62.5mm Trunnion, custom tuned
  • Kierownica: Giant Contact Trail, 35x800mm
  • Wspornik kierownicy: Giant Contact SL 35
  • Wspornik siodła: Giant Contact Switch, regulowany, 30,9mm (S:125, M: 150, L/XL:170)
  • Siodło: Giant Romero Trail
  • Manetki: SRAM NX
  • Hamulce: SRAM Code R, tarczowe hydrauliczne, 220mm[P] /200mm[T]
  • Dzwignie hamulca: SRAM Code R
  • Kaseta: SRAM PG-1230, 11-50T, 12-speed
  • Łańcuch: SRAM NX Eagle PowerLock
  • Mechanizm korbowy: SRAM X-Sync Eagle, tarcza 36T Praxis e-Cadet+ custom, ramiona kute na zimno(S/M:160, L/XL:165)
  • Obręcze: Giant AM 29"[P] 27.5"[T], Tubeless ready, 30mm wew. szerokości
  • Piasty: Giant eTracker Boost, Sealed cartridge bearing, 6-bolt, [P] 110x15 [T] 148x12mm Thru-axle
  • Opony: Maxxis Minion DHF 29x2.6" zwijane, Tubeless, EXO+, 3C MaxxTerra[P] Maxxis High Roller II 27.5x2.5" zwijane, Tubeless, DoubleDown, 3C MaxxTerra Compound [T]
  • Bateria: EnergyPak Smart 625Wh kompatybilny z dodatkowym akumulatorem EnergyPak Plus
  • Ładowarka: Ładowarka EnergyPak 6A Smart
  • Silnik: SyncDrive Pro, 85Nm, powered by Yamaha
  • Panel sterujący: RideControl Ergo 3, zintegrowany z chwytem
  • Wyświetlacz: RideControl GO, zintegrowany z górną rurą ramy z wyświetlaczem LED kompatybilny z wyświetlaczami bezprzewodowymi ANT+
  • Pedały: platformowe
  • Waga: 24,5 kg (rozmiar M)
  • Dodatki: Ładowarka EnergyPak 6A Smart, Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżki do opon, klucz do zaworu, instrukcja)