Brak produktów
Ceny zawierają Vat
14 299,00 złw tym VAT
ENERGIA PRZEPEŁNIAJĄCA EMBOLDEN E+ BĘDZIE CIĘ ZACHĘCAĆ, BY Z ENTUZJAZMEM WITAĆ KAŻDY ZAKRĘT, Z ZAPAŁEM PRZEMIERZAĆ NOWY TEREN I JECHAĆ JESZCZE DALEJ I JESZCZE SZYBCIEJ.
ENERGIA PRZEPEŁNIAJĄCA EMBOLDEN E+ BĘDZIE CIĘ ZACHĘCAĆ, BY Z ENTUZJAZMEM WITAĆ KAŻDY ZAKRĘT, Z ZAPAŁEM PRZEMIERZAĆ NOWY TEREN I JECHAĆ JESZCZE DALEJ I JESZCZE SZYBCIEJ.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Embolden E+ to nie jest tylko Twój rower, to krok w świat nowych doznań, dzięki wykorzystaniu mocnego silnika SyncDrive Sport, sterowania RideControl ONE i budzącej pewność siebie konstrukcji ramy Liv 3F na widelcu 130 mm i zawieszeniu tylnym 120 mm. Zapewniająca swobodę wysokość przekroku i w pełni zintegrowany akumulator 500 Wh w modelu Embolden E+2 Power lub 400 Wh w modelu Embolden E+2 pozwolą Ci łatwo i pewnie manewrować na technicznych odcinkach. Koła Boost 27,5 cala zgodne z oponami bezdętkowymi oraz oponami 27,5+ wraz z wydajnymi systemem zawieszenia FlexPoint zapewniają szybkie i sprawne zjazdy oraz bezproblemowe podjazdy. Wewnętrzne prowadzenie linek zapewnia estetyczny wygląd, a możliwość montażu błotników i nóżki sprawiają, że Embolden E+ to idealny wybór na każdą trasę.
Silnik SyncDrive Sport, nowy, w pełni zintegrowany akumulator EnergyPak Smart 500 lub EnergyPak Smart 400, montowany na kierownicy sterownik RideControl ONE z obsługą aplikacji RideControl oraz system czujników PedalPlus 6 - oznaczają możliwość jazdy dalej, szybciej i bardziej efektywnie niż kiedykolwiek przedtem.
Zawieszenie 130 mm / 120 mm tworzy pełną energii, elastyczną maszynę, a koła Boost 27,5 x 2,6 cali kompatybilne z 27,5+ zapewniają wszechstronność.
Zaprojektowana zgodnie z filozofią projektową Liv 3F, budząca pewność siebie, zwrotna geometria ramy i ostateczny produkt wybrany po testowaniu niezliczonej liczby prototypów.
Pełne wigoru połączenie roweru trailowego i wspomagania pedałowania – Embolden E+ zaprojektowano, by płynnie pokonywał wszystkie szlaki, za którymi tęskniłaś i do których chciałaś dotrzeć, ale nie starczało Ci czasu. Weź Embolden E+ na przejażdżkę z grupą szybko jeżdżących przyjaciół albo pewnie ruszaj z nim ponownie na szlak po niepożądanej dłuższej przerwie. Embolden E+ ma tyle zapału, by ruszać na szlak, że Tobie starczy energii i czasu, aby osiągnąć nowe cele, na rowerze i poza nim. Ciesz się swobodą... możesz dołączyć do szybszej grupy, śmigać w górę stoków czy z pewnością siebie pokonywać zjazdy.
Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.
Sprawdź jakie to proste:
gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,
a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.
Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest
upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.
Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:
Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.
Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.
Wysokość ciała | Długość nogi | Rozmiar ramy MTB/CROSS | Rozmiar ramy CITY/TREKKING |
---|---|---|---|
152 cm | 71 cm | 14” (36cm) | 16” (41 cm) |
157 cm | 72 cm | 15” (38 cm) | 17” (43 cm) |
162 cm | 74 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
167 cm | 75 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
172 cm | 76 cm | 17” (43 cm) | 19” (48 cm) |
175 cm | 77 cm | 17" (43 cm) | 19” (48 cm) |
177 cm | 79 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
182 cm | 82 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
187 cm | 86 cm | 19" (48 cm) | 21” (53 cm) |
192 cm | 89 cm | 20" (51 cm) | 22” (56 cm) |
197 cm | 92 cm | 21" (53 cm) | 22” (58 cm) |
Wiek | Długość nogi | Rozmiar ramy | Rozmiar kół w rowerze |
---|---|---|---|
4-6 | 48 cm | - | 16” |
5-8 lat | 53 cm | 11” | 20” |
5-8 lat | 56 cm | 12” | 20” |
5-8 lat | 58 cm | 13” | 20” |
7-12 lat | 66 cm | 14” | 24” |
7-12 lat | 69 cm | 15” | 24” |
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Rozdajemy ciasteczka każdemu kto odwiedzi naszą stronę! Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zamknij