GIANT E 29 TRANCE X ADV E+ 0 METALLIC NAVY

40 999,00 złw tym VAT

GIANT & LIV

4712878702998

NOWA RODZINA ROWERÓW SZLAKOWYCH ŁĄCZY MOC I OSIĄGI Z CZYSTĄ PRZYJEMNOŚCIĄ. LEKKA RAMA KOMPOZYTOWA, PŁYNNE ZAWIESZENIE I NOWY SILNIK POWODUJĄ, ŻE NIE CHCE SIĘ ZSIADAĆ Z ROWERU.

Ostatnie sztuki!

GIANT E 29 TRANCE X ADV E+ 0 METALLIC NAVY

GŁÓWNE KORZYŚCI

Moc i dynamika

Nowy silnik SyncDrive Pro z momentem obrotowym o wartości 85 Nm wytwarza potężne wspomaganie pedałowania nawet przy niskich prędkościach. Lekka, sztywna rama kompozytowa klasy Advanced z zawieszeniem tylnym Maestro o skoku 140 mm i widelcem przednim o skoku 150 mm zapewnia pewne sterowanie i kontrolę na wyboistych szlakach.

Adaptacja do terenu

Nowy flip chip umożliwia dostosowanie kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu do zmiennych warunków na szlaku i indywidualnego stylu jazdy. Wybierz pozycję dolną do szybkiej jazdy w ciężkim terenie albo wysoką, nastawioną bardziej na XC.

Uporządkowany kokpit

Nowy, zintegrowany z rurą górną wielofunkcyjny przełącznik wł./wył. modułu RideControl Go oraz montowana po dowolnej stronie kierownicy manetka RideControl Ergo 3 oferują łatwe w obsłudze przyciski i uporządkowany kokpit.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

GIANT E 29 TRANCE X ADV E+ 0 METALLIC NAVY

GIANT E 29 TRANCE X ADV E+ 0 METALLIC NAVY

NOWA RODZINA ROWERÓW SZLAKOWYCH ŁĄCZY MOC I OSIĄGI Z CZYSTĄ PRZYJEMNOŚCIĄ. LEKKA RAMA KOMPOZYTOWA, PŁYNNE ZAWIESZENIE I NOWY SILNIK POWODUJĄ, ŻE NIE CHCE SIĘ ZSIADAĆ Z ROWERU.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 29"
  • Rozmiar ramy: M
  • Płeć: Mężczyzna
  • Materiał ramy: Carbon
  • Widelec: Fox 36 Factory Live Valve, skok 150mm, 44mm offset, Boost 110x15QR, zawieszenie sterowane elektronicznie, e-bike integrated
  • Rama: Kompozyt Advanced (przedni trójkąt i wahacz), górny łącznik Advanced Forged Composite, zawieszenie Maestro 140mm, Universal Derailleur Hanger (UDH)
  • Tylny amortyzator: Fox Float X Factory Live Valve, 185x52.5mm Trunnion, zawieszenie sterowane elektronicznie e-bike integrated
  • Kierownica: Giant Contact SLR 35 Carbon, 35
  • Wspornik kierownicy: Giant Contact SL 35
  • Wspornik siodła: Giant Contact Switch, regulowany, 30,9mm (S:125, M:150, L/XL:170)
  • Siodło: Giant Romero SL, Neutral
  • Manetki: Shimano Deore XT
  • Hamulce: Shimano Deore XT, BR-M8120, 4-tłoczkowe, tarczowe hydrauliczne, 203mm
  • Dzwignie hamulca: Shimano Deore XT, BL-M8120
  • Kaseta: Shimano HG-M6100, 10-51T, 12-speed
  • Łańcuch: KMC e.12 Turbo, EcoProteq, e-bike optimized
  • Mechanizm korbowy: Praxis Performance Carbon - ramiona Praxis Wavetm 36T, kuta na zimno stal 4130 premium chain ring
  • Obręcze: Giant e-TRX 29", Tubeless ready, 30mm wew. szerokości
  • Piasty: Giant e-TRX [P] 110x15 [T] 148x12mm Thru-axle
  • Opony: Maxxis Assegai 29x2.6" zwijane, Tubeless, EXO, 3c MaxxTerra[P] Maxxis Dissector 29x2.6" zwijane, Tubeless, EXO+, 120tpi 3C [T]
  • Bateria: EnergyPak Smart 625, kompatybilny z EnergyPak Plus 250 Wh
  • Ładowarka: EnergyPak Smart 6A charger
  • Silnik: SyncDrive Pro, 85Nm, powered by Yamaha
  • Panel sterujący: RideControl Ergo 3, zintegrowany z chwytem
  • Wyświetlacz: RideControl GO, zintegrowany z górną rurą ramy z wyświetlaczem LED kompatybilny z wyświetlaczami bezprzewodowymi ANT+
  • Pedały: platformowe
  • Waga: 22,6 kg (rozmiar M)
  • Dodatki: EnergyPak Smart 6A charger, Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżki do opon, klucz do zaworu, instrukcja) Inner tube supplied