GIANT E 28 DAILYTOUR E+2 LDS BLACK

15 999,00 złw tym VAT

GIANT & LIV

4712878667495

Poznaj wszystkie najnowsze technologie rowerów elektrycznych, w tym automatyczne wspomaganie pedałowania, nawigację i zintegrowany system oświetlenia. DailyTour E+ to nowy, przyjemny sposób na codzienną jazdę po drogach.

Ostatnie sztuki!

GIANT E 28 DAILYTOUR E+2 LDS BLACK

Ten wszechstronny rower elektryczny to idealne rozwiązanie do codziennej jazdy. Jest wyposażony we wszystko, czego możesz potrzebować: nóżkę, światła, błotniki i bagażnik - wszystko to starannie zaprojektowane, aby pomóc Ci spakować i przewozić niezbędne rzeczy. Dzięki silnikowi SyncDrive Core 50Nm masz również możliwość jazdy w trybie Smart Assist. Ta technologia określa potrzebne wsparcie i zmienia się automatycznie - dzięki czemu możesz w pełni skoncentrować się na drodze i własnym doświadczeniom z jazdy. Wyświetlacz RideControl EVO jest płynnie zintegrowany z kierownicą. Wbudowane światła, które działają w dzień i w nocy, zwiększają bezpieczeństwo dzięki dodatkowej widoczności na drodze. Aby zapewnić jeszcze wygodniejszą jazdę, DailyTour E+ ma widelec amortyzowany Monoshock OD2, który pochłania nierówności i poprawia komfort jazdy.

GŁÓWNE KORZYŚCI

Płynne wspomaganie

Silnik SyncDrive Core 50Nm z trybem Smart Assist określa potrzebny poziom wspomagania i automatycznie dostosowuje moc.

Nawigacja

Nawigacja jest dostępna za pośrednictwem wyświetlacza RideControl EVO, który jest płynnie zintegrowany z kierownicą.

Dodatkowa widoczność

Zintegrowane światła działają w każdych warunkach - w dzień i w nocy, aby zwiększyć widoczność Twoją na drodze.

ZASIĘG

Jak daleko mogę zajechać na jednym ładowaniu akumulatora?

Zasięg dla jednego naładowania akumulatora, może znacznie się różnić w zależności od: warunków zewnętrznych (takich jak temperatura otoczenia i wiatr), rodzaju drogi (np. nachylenie i stan nawierzchni), stanu roweru (np. ciśnienie w ogumieniu i częstotliwość serwisowania), masy (rowerzysty, roweru i bagażu), sposobu korzystania z roweru (przyspieszenia i zmiany biegów), stanu baterii itd. Giant zaleca zmiany biegów odpowiednie do prędkości, aby uzyskać lepszy zasięg. Do niskich prędkości i do ruszania najlepsze są niskie biegi. Im wyższa prędkość, tym wyższy bieg można wybrać. Aby zapewnić płynne wspomaganie i optymalny zasięg, najlepiej zwolnić nacisk na pedały podczas zmiany biegów.

Poniższy pasek przedstawia przybliżony zasięg. Warunki są klasyfikowane jako ekstremalne, dobre i idealne. Ekstremalne warunki zwykle występują podczas jazdy z dużym obciążeniem, silnym przednim wiatrem lub podczas stromych podjazdów.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

GIANT E 28 DAILYTOUR E+2 LDS BLACK

GIANT E 28 DAILYTOUR E+2 LDS BLACK

Poznaj wszystkie najnowsze technologie rowerów elektrycznych, w tym automatyczne wspomaganie pedałowania, nawigację i zintegrowany system oświetlenia. DailyTour E+ to nowy, przyjemny sposób na codzienną jazdę po drogach.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 28"
  • Płeć: Unisex
  • Materiał ramy: Aluminium
  • Widelec: SR Suntour NEX E25, blokada, 63mm
  • Rama: Aluminium ALUXX SL
  • Kierownica: Giant Contour GT, zintegrowane okablowanie, gięcie do tyłu 30°, 31.8mm
  • Wspornik kierownicy: Giant Contour, zintegrowany wyświetlacz EVO, regulowany
  • Wspornik siodła: Amortyzowany, mikro regulacja na dwie śruby, 30,9x270mm
  • Siodło: Selle Royal Look-In, żelowe
  • Manetki: Shimano Nexus 7speed Revoshift
  • Hamulce: Shimano MT201 tarczowe hydrauliczne
  • Dzwignie hamulca: Shimano MT201 tarczowe hydrauliczne
  • Kaseta: 18T
  • Łańcuch: KMC Z1e HX, e-bike optimized
  • Mechanizm korbowy: Giant, aluminium, 38T
  • Obręcze: Giant eX 2, Tubeless , 700c Aluminium
  • Piasty: Shimano HB-MT400 100xoś przelotowa 15mm Disc [P] Shimano Nexus 7 Disc brake [T]
  • Opony: Schwalbe Marathon 622x50 wkładka antyprzebiciowa Green Guard
  • Bateria: Giant EnergyPak Smart 500Wh
  • Ładowarka: Giant EnergyPak 6A Smart, Nóżka Trekking KS18
  • Silnik: Giant SyncDrive Core, powered by Yamaha
  • Panel sterujący: Giant RideControl Ergo 2/Giant RideDash Evo
  • Pedały: Platformowe VP-613
  • Dodatki: Axa Blueline 30 - przednia LED Axa Blueline- tylna LED, Bagażnik z systemem mocowania akcesoriów MIK
  • Rok produkcji: 2021