GIANT E 29 TRANCE X E+3 PRO CHAM.MARS

23 499,00 złw tym VAT

GIANT & LIV

0000016448

Szybsze podjazdy, dłuższe pętle, więcej zabawy na singletrackach każdego dnia. Daj sobie swobodę przedłużania przygód na szlaku dzięki temu mocnemu, płynnemu 29erowi.

Ostatnie sztuki!

GIANT E 29 TRANCE X E+3 PRO CHAM.MARS

Silnik SyncDrive Pro zapewnia nowemu Trance X E+ Pro 29 potężny moment obrotowy 80 Nm i regulowane wsparcie o 360%, a wszystko to kontrolowane przez nową aplikację Giant E-bike. Daje to swobodę jazdy po szlakach tak, jak chcesz. Możesz wybrać pełną moc, aby złagodzić wysiłek podczas pedałowania lub skorzystać z innych trybów, aby dostosować wspomaganie do swoich potrzeb i kondycji. Dzięki płynnemu skokowi zawieszenia Maestro 140 mm z tyłu, 150 mm z przodu oraz progresywnej geometrii ramy zaprojektowanej z myślą o kołach 29-calowych, to zupełnie nowy sposób na pokonywanie technicznych szlaków na singletrackach. Akumulator EnergyPak 625 jest dobrze zintegrowany z dolną rurą lekkiej ramy ALUXX SL.

GŁÓWNE KORZYŚCI

Moc i pynne wspomaganie

Silnik SyncDrive Pro zapewnia moment obrotowy 80Nm i regulowane współczynniki wspomagania aż do 360%. Technologia Smart Assist zapewnia płynne wspomaganie, które jest dostępne natychmiast od pierwszego obrotu korbą, zapewniając niezawodne działanie na stromych podjazdach i przy niskich prędkościach.

Pewność i kontrola 29-calowca

Zawieszenie Maestro zoptymalizowane do kół 29-calowych ze skokiem przednim 150 mm i tylnym 140 mm płynnie i pewnie przetacza się po nierównościach, ułatwiając utrzymywanie prędkości na technicznych podjazdach i gwarantując bezpieczeństwo na szybkich, wymagających singlach.

Regulowana geometria ramy

Flip chip umożliwia zmianę kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu, dla uzyskania optymalnej charakterystyki jazdy. Można wybrać pozycję niską (kąty główki ramy/rury podsiodłowej 65.8/76.0 i 30 mm obniżenia suportu) do szybkiej jazdy w otwartym terenie lub pozycję wysoką (kąty 66.5/76.7 i 20 mm obniżenia suportu) na wolniejsze i ciaśniejsze single.

ZASIĘG

Jak daleko mogę zajechać na jednym ładowaniu akumulatora?

Zasięg dla jednego naładowania akumulatora, może znacznie się różnić w zależności od: warunków zewnętrznych (takich jak temperatura otoczenia i wiatr), rodzaju drogi (np. nachylenie i stan nawierzchni), stanu roweru (np. ciśnienie w ogumieniu i częstotliwość serwisowania), masy (rowerzysty, roweru i bagażu), sposobu korzystania z roweru (przyspieszenia i zmiany biegów), stanu baterii itd. Giant zaleca zmiany biegów odpowiednie do prędkości, aby uzyskać lepszy zasięg. Do niskich prędkości i do ruszania najlepsze są niskie biegi. Im wyższa prędkość, tym wyższy bieg można wybrać. Aby zapewnić płynne wspomaganie i optymalny zasięg, najlepiej zwolnić nacisk na pedały podczas zmiany biegów.

Poniższy pasek przedstawia przybliżony zasięg. Warunki są klasyfikowane jako ekstremalne, dobre i idealne. Ekstremalne warunki zwykle występują podczas jazdy z dużym obciążeniem, silnym przednim wiatrem lub podczas stromych podjazdów.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

GIANT E 29 TRANCE X E+3 PRO CHAM.MARS

GIANT E 29 TRANCE X E+3 PRO CHAM.MARS

Szybsze podjazdy, dłuższe pętle, więcej zabawy na singletrackach każdego dnia. Daj sobie swobodę przedłużania przygód na szlaku dzięki temu mocnemu, płynnemu 29erowi.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 29"
  • Płeć: Mężczyzna
  • Przerzutka przód: Prowadnica MRP 1X custom "V3"
  • Przerzutka tył: Shimano Deore 12-speed
  • Widelec: RockShox 35 Gold RL DebonAir, 150mm, 44mm offset, MotionControl, reuglacja odbicia, blokada, 15x110 Boost, Maxle Stealth, e-MTB optimized
  • Rama: Aluminium ALUXX SL, górny łącznik Advanced Forged Composite, zawieszenie Maestro 140mm, 'Boost' 148x12QR, ISS, kompatybliny z Giant EnergyPak Plus Range Extender
  • Tylny amortyzator: Fox Float DPS Performance, EVOL Large Volume, regulacja 3-pozycyjna, 185x52.5mm , Trunnion, custom tuned
  • Kierownica: Giant Contact 35 Trail, 35x780mm
  • Wspornik kierownicy: Giant Contact SL 35
  • Wspornik siodła: Giant Contact Switch, regulowana, 30,9mm (S:125, M: 150, L/XL:170)
  • Siodło: Giant Romero Trail
  • Manetki: Shimano Deore 12-speed I-spec EV
  • Hamulce: Shimano BR-M420, 4-tłoczkowe, tarczowe hydrauliczne, 203mm
  • Dzwignie hamulca: Shimano Deore BL-M4100 I-spec EV
  • Kaseta: Shimano CS-M6100-12, 10-51T, 12-speed
  • Łańcuch: KMC e.12 Turbo, EcoProteq, e-bike optimized
  • Mechanizm korbowy: Praxis Wavetm 36T, kuta na zimno stal premium 4130 Praxis e-Cadet+
  • Obręcze: Giant AM 29", tubeless, wew. szerokość 30mm
  • Piasty: Shimano MT410 Boost, Center-Lock, [P] 110x15 [T] oś przelotowa 148x12mm, Micro-Spline
  • Opony: Maxxis Assegai 29x2.6", zwijane, Tubeless, EXO [P] Maxxis Dissector 29x2.6", zwijane, Tubeless, EXO+ [T]
  • Bateria: Giant EnergyPak Smart 625Wh kompatybliny z Giant EnergyPak Plus Range Extender
  • Silnik: Giant SyncDrive Pro, powered by YAMAHA
  • Panel sterujący: Giant RideControl Ergo kompatybliny z wyświetlaczem bezprzewodowym
  • Dodatki: Giant EnergyPak Smart 6A, zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżki do opon, klucz do zaworu, instrukcja)