Promocja! LIV E 29 EMBOLDEN E+EX XS 2303326103 COPPER COIN

LIV E 29 EMBOLDEN E+EX COPPER COIN

20 699,00 złw tym VAT

20 999,00 zł

-300,00 zł

GIANT & LIV

4712878877207

POCZUJ RADOŚĆ Z JAZDY NA EMBOLDEN E+. ELEKTRYCZNY ROWER GÓRSKI Z PEŁNYM ZAWIESZENIEM ZOSTAŁ ZAPROJEKTOWANY TAK, ABY POMÓC CI POKONYWAĆ WYMAGAJĄCE SZLAKI, PODJAZDY I PRZESZKODY Z POCZUCIEM PEWNOŚCI SIEBIE. TERAZ NIC NIE JEST POZA TWOIM ZASIĘGIEM.

Ostatnie sztuki!

LIV E 29 EMBOLDEN E+EX COPPER COIN

GŁÓWNE KORZYŚCI

Gotowy na przygodę

Wydajny Embolden E+ zapewnia ekscytujące wrażenia z jazdy. Ma maksymalny zasięg, duży skok (140 mm z przodu, 125 mm z tyłu) i mocny silnik (75Nm momentu obrotowego). Epickie wyprawy w góry, trekking i przygody są teraz w zasięgu Twoich możliwości.

Wszechstronny na każdym kroku

Embolden E+ to twoja nowa tajna broń. Dzięki zawieszeniu 140 mm z przodu/125 mm z tyłu, zintegrowanej podpórce, mocowaniu błotników i możliwości montażu bagażnika, ten rower elektryczny jest gotowy do pokonywania trudnych, technicznych tras i odhaczenia kolejnych punktów na Twojej liście przygód do zrealizowania.

Najwyższej jakości zintegrowana konstrukcja

Ten rower elektryczny przyciąga wzrok dzięki wewnętrznie poprowadzonym przewodom, gładkim i prostym liniom ramy oraz atrakcyjnemu kolorowi i grafice. Dodatkowo niższa wysokość przekroku ułatwia wsiadanie i zsiadanie.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

LIV E 29 EMBOLDEN E+EX COPPER COIN

LIV E 29 EMBOLDEN E+EX COPPER COIN

POCZUJ RADOŚĆ Z JAZDY NA EMBOLDEN E+. ELEKTRYCZNY ROWER GÓRSKI Z PEŁNYM ZAWIESZENIEM ZOSTAŁ ZAPROJEKTOWANY TAK, ABY POMÓC CI POKONYWAĆ WYMAGAJĄCE SZLAKI, PODJAZDY I PRZESZKODY Z POCZUCIEM PEWNOŚCI SIEBIE. TERAZ NIC NIE JEST POZA TWOIM ZASIĘGIEM.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 29"
  • Rozmiar ramy: XS
  • Płeć: Kobieta
  • Materiał ramy: Aluminium
  • Przerzutka przód: prowadnica łańcucha MRP HD2
  • Przerzutka tył: Shimano Deore LinkGlide
  • Widelec: SR Suntour XCR 34 LO-R, 140mm travel, stożkowa rura sterowa, Lockout, oś przelotowa 110x15
  • Rama: aluminium ALUXX SL, 125mm skoku zawieszenia FlexPoint, oś 148x12, Universal Derailleur Hanger (UDH), 184x44 amortyzator, mufa sterowa 1.5~1.8", kompatybilna z EnergyPak Plus 250
  • Tylny amortyzator: SR Suntour Raidon R, 190x45mm, custom tuned for Liv
  • Kierownica: Giant Connect TR Riser, 31.8x750mm (XS-S), 780mm (M-L)
  • Wspornik kierownicy: Giant Contact
  • Wspornik siodła: Giant 30.9mm, microregulacja na 2 śruby, kute aluminium
  • Siodło: Liv Sylvia E
  • Manetki: Shimano Deore LinkGlide, 1x10
  • Hamulce: Tektro HD-M745 Orion, hydrauliczne, 4-tłoczkowe, tarcze 203mm
  • Dzwignie hamulca: Tektro HD-M745 Orion
  • Kaseta: Shimano CS-LG400-10, 11-43T
  • Łańcuch: Shimano, LinkGlide, CN-LG500
  • Mechanizm korbowy: korba FSA Comet E-Bike aluminiowa, tarcza FSA MegaTooth Direct-mount 1X 36T stalowa
  • Obręcze: Giant AM 27.5", Tubeless Ready, 30mm szerokości wewnętrznej
  • Piasty: Giant eTracker Boost, [P] 110x15 [T] 148x12mm
  • Opony: Maxxis Rekon 27.5x2.4" zwijana, TLR, EXO, 60TPI
  • Ładowarka: EnergyPak Smart Compact 4A, 60% w 2 godzin 30 minut
  • Silnik: SyncDrive Sport², 75Nm, powered by Yamaha, technologia PedalPlus 6-sensor
  • Panel sterujący: RideControl Dash, tryb automatyczny Smart Assist, 5 poziomów wspomagania, USB-C (10W)
  • Waga: 27.6 kg (rozmiar S)