Brak produktów
Ceny zawierają Vat
309,00 złw tym VAT
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Regulowane paski mocujące na rzep umożliwiają łatwe zamocowanie na różnych kształtach i rozmiarach kierownic
Torba jest wyposażona w regulowane paski mocujące na rzep, które umożliwiają łatwe i pewne zamocowanie na różnych rodzajach i rozmiarach kierownic. Dzięki tej funkcji, torba jest uniwersalna i pasuje do większości rowerów, co ułatwia jej montaż.
Zewnętrzny elastyczny sznurek zapewnia łatwy dostęp do lekkich przedmiotów, takich jak kurtka lub kamizelka
Torba posiada zewnętrzny elastyczny sznurek, który zapewnia łatwy dostęp do lekkich przedmiotów, takich jak kurtka czy kamizelka. Możesz je szybko i wygodnie przyczepić na zewnątrz torby, nie musząc ich chować do wnętrza.
Trwała konstrukcja z wytrzymałej tkaniny 1200D
Torba wykonana jest z wytrzymałej tkaniny 1200D, co zapewnia jej odporność na uszkodzenia mechaniczne i zarysowania. Materiał ten charakteryzuje się wyjątkową trwałością, co sprawia, że torba jest gotowa na długotrwałe użytkowanie w trudnych warunkach.
Siatkowe kieszenie boczne po obu stronach zapewniają szybki dostęp do niezbędnych drobiazgów
Torba wyposażona jest w siatkowe kieszenie boczne, które umożliwiają szybki dostęp do drobnych przedmiotów, takich jak klucze, narzędzia czy energetyczne przekąski. Dzięki nim, organizacja wnętrza jest łatwa i wygodna, a dostęp do najpotrzebniejszych rzeczy – błyskawiczny.
Sztywna plastikowa wkładka wewnętrzna pomaga torbie zachować kształt, nawet gdy jest w pełni załadowana
Torba posiada sztywną plastikową wkładkę wewnętrzną, która zapewnia jej stabilność i pomaga utrzymać kształt, nawet gdy jest całkowicie załadowana. Dzięki tej funkcji, torba jest bardziej wytrzymała i łatwiejsza do pakowania.
Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.
Sprawdź jakie to proste:
gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,
a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.
Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest
upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.
Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:
Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.
Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.
Wysokość ciała | Długość nogi | Rozmiar ramy MTB/CROSS | Rozmiar ramy CITY/TREKKING |
---|---|---|---|
152 cm | 71 cm | 14” (36cm) | 16” (41 cm) |
157 cm | 72 cm | 15” (38 cm) | 17” (43 cm) |
162 cm | 74 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
167 cm | 75 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
172 cm | 76 cm | 17” (43 cm) | 19” (48 cm) |
175 cm | 77 cm | 17" (43 cm) | 19” (48 cm) |
177 cm | 79 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
182 cm | 82 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
187 cm | 86 cm | 19" (48 cm) | 21” (53 cm) |
192 cm | 89 cm | 20" (51 cm) | 22” (56 cm) |
197 cm | 92 cm | 21" (53 cm) | 22” (58 cm) |
Wiek | Długość nogi | Rozmiar ramy | Rozmiar kół w rowerze |
---|---|---|---|
4-6 | 48 cm | - | 16” |
5-8 lat | 53 cm | 11” | 20” |
5-8 lat | 56 cm | 12” | 20” |
5-8 lat | 58 cm | 13” | 20” |
7-12 lat | 66 cm | 14” | 24” |
7-12 lat | 69 cm | 15” | 24” |
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Rozdajemy ciasteczka każdemu kto odwiedzi naszą stronę! Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zamknij