Brak produktów
Ceny zawierają Vat

Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Wykorzystaj maksymalnie swój wysiłek, gdy wchodzisz na ostatnią prostą. Dodaj gazu na najbardziej stromych i technicznych podjazdach. Zachowaj stabilność i pełną kontrolę, gdy wypinasz się z bloków, aby pokonać wyjątkowo wymagającą przeszkodę.
Buty Giant Charge Pro, wyposażone w podwójną karbonową szynę ExoBeam z pełną gumową osłoną oraz zupełnie nową cholewkę ExoWrap z systemem BOA, to szczyt lekkości i wydajności na trasach XC, CX oraz szutrowych.
Płyta ExoBeam wykonana w 100% z włókna węglowego, z podwójną belką w pełni pokrytą gumą, zapewnia stabilny kontakt śródstopia z pedałem nawet w momencie wypięcia, bez kompromisów w zakresie sztywności skrętnej, przenoszenia mocy czy dynamiki jazdy.
Wzmocniona, wysokiej gęstości, wodoodporna cholewka z PU z laserowo wycinanymi mikroperforacjami łączy optymalne podparcie stopy z wyjątkowo niską wagą oraz doskonałą wentylacją.
Unikalny, w pełni wewnętrzny system ExoWrap o bezpośrednim naciągu, regulowany dedykowanym pokrętłem Boa® IP1, gwarantuje 360° dopasowania stopy oraz indywidualne wsparcie podbicia.
Technologia Slip-Last zapewnia sztywność w przedniej części buta, jednocześnie umożliwiając odpowiednią elastyczność skrętną w śródstopiu i pięcie.
Odwrócony pasek w przedniej części dla maksymalnego komfortu i pewnego dopasowania.
Ultra-przyczepna wyściółka pięty SharkSkin gwarantuje stabilne trzymanie stopy nawet w najtrudniejszych warunkach.
Wzmocniony gumowy nosek z formowanego TPU chroni przód stopy i wyposażony jest w podwójne gniazda na bloki.
Wyjmowana wkładka z regulowanym podbiciem oraz warstwą TransTextura Plus™ o działaniu antybakteryjnym zapewnia idealny mikroklimat wewnątrz buta.
Kolory: czarny, niebieski
Rozmiary: 40–48 (co 1 rozmiar)
Waga: 338 g (rozmiar 45)
Buty Charge Pro z podwójną karbonową szyną ExoBeam oraz zaawansowaną cholewką ExoWrap z systemem BOA zapewniają maksymalną wydajność i kontrolę podczas jazdy XC, CX oraz na szutrze.

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:
gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,
a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.
Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest
upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.
Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:
Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.
Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.
| Wysokość ciała | Długość nogi | Rozmiar ramy MTB/CROSS | Rozmiar ramy CITY/TREKKING |
|---|---|---|---|
| 152 cm | 71 cm | 14” (36cm) | 16” (41 cm) |
| 157 cm | 72 cm | 15” (38 cm) | 17” (43 cm) |
| 162 cm | 74 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
| 167 cm | 75 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
| 172 cm | 76 cm | 17” (43 cm) | 19” (48 cm) |
| 175 cm | 77 cm | 17" (43 cm) | 19” (48 cm) |
| 177 cm | 79 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
| 182 cm | 82 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
| 187 cm | 86 cm | 19" (48 cm) | 21” (53 cm) |
| 192 cm | 89 cm | 20" (51 cm) | 22” (56 cm) |
| 197 cm | 92 cm | 21" (53 cm) | 22” (58 cm) |
| Wiek | Długość nogi | Rozmiar ramy | Rozmiar kół w rowerze |
|---|---|---|---|
| 4-6 | 48 cm | - | 16” |
| 5-8 lat | 53 cm | 11” | 20” |
| 5-8 lat | 56 cm | 12” | 20” |
| 5-8 lat | 58 cm | 13” | 20” |
| 7-12 lat | 66 cm | 14” | 24” |
| 7-12 lat | 69 cm | 15” | 24” |
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Rozdajemy ciasteczka każdemu kto odwiedzi naszą stronę! Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zamknij