GIANT E 29 TRANCE X E+ 1 PRO AMBER GLOW

29 999,00 złw tym VAT

GIANT & LIV

4712878751750

SZYBSZE PODJEŻDŻANIE, DŁUŻSZE PĘTLE, WIĘCEJ PRZYJEMNOŚCI NA SINGLACH KAŻDEGO DNIA. UWOLNIJ UMYSŁ I ODKRYJ NOWY POZIOM PRZYJEMNOŚCI Z JAZDY PO SZLAKACH. WYBIERZ MOCNY I WYGODNY ROWER ELEKTRYCZNY.

Ostatnie sztuki!

GIANT E 29 TRANCE X E+ 1 PRO AMBER GLOW

GŁÓWNE KORZYŚCI

Płynne i mocne wspomaganie

Silnik SyncDrive Pro zapewnia moment obrotowy 85 Nm i regulowane wspomaganie do 400%. Technologia Smart Assist zapewnia płynne wspomaganie pedałowania, włączające się w momencie rozpoczęcia pedałowania, gwarantując niezawodne działanie na stromych podjazdach i przy niskich prędkościach.

Kontrola na szlaku

Zawieszenie Maestro zoptymalizowane do kół 29-calowych ze skokiem przednim 150 mm i tylnym 140 mm płynnie i pewnie przetacza się po nierównościach, ułatwiając utrzymywanie prędkości na technicznych podjazdach i gwarantując bezpieczeństwo na szybkich, wymagających singlowych zjazdach.

Adaptacja do terenu

Nowy flip chip umożliwia dostosowanie kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu do zmiennych warunków na szlaku i indywidualnego stylu jazdy. Wybierz pozycję dolną do szybkiej jazdy w ciężkim terenie albo wysoką, zorientowaną bardziej na XC.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

GIANT E 29 TRANCE X E+ 1 PRO AMBER GLOW

GIANT E 29 TRANCE X E+ 1 PRO AMBER GLOW

SZYBSZE PODJEŻDŻANIE, DŁUŻSZE PĘTLE, WIĘCEJ PRZYJEMNOŚCI NA SINGLACH KAŻDEGO DNIA. UWOLNIJ UMYSŁ I ODKRYJ NOWY POZIOM PRZYJEMNOŚCI Z JAZDY PO SZLAKACH. WYBIERZ MOCNY I WYGODNY ROWER ELEKTRYCZNY.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 29"
  • Rozmiar ramy: L
  • Płeć: Mężczyzna
  • Materiał ramy: Aluminium
  • Widelec: Fox 36 Float Performance, skok 150mm, 44mm offset, Grip Damper, Boost 110x15QR, e-optimized
  • Rama: Aluminium ALUXX SL, górny łącznik Advanced Forged Composite, zawieszenie Maestro 140mm, 'Boost' 148x12, Universal Derailleur Hanger (UDH), kompatybilny z dodatkowym akumulatorem EnergyPak Plus
  • Tylny amortyzator: Fox Float X Performance, EVOL Large Volume sleeve, 3-Pos Lever, 185x52.5mm Trunnion
  • Kierownica: Giant Contact 35 Trail, 35
  • Wspornik kierownicy: Giant Contact SL 35
  • Wspornik siodła: Giant Contact Switch, regulowany, 30,9mm (S:125, M: 150, L/XL:170)
  • Siodło: Giant Romero Trail
  • Manetki: Shimano Deore XT
  • Hamulce: Shimano Deore XT, BR-M8120, 4-tłoczkowe, tarczowe hydrauliczne, 220mm [P] 203mm [T]
  • Dzwignie hamulca: Shimano Deore XT BL-M8100, I-spec EV
  • Kaseta: Shimano CS-M6100-12, 10-51T, 12-speed
  • Łańcuch: KMC e.12 Turbo, EcoProteq, e-bike optimized
  • Mechanizm korbowy: Praxis Wavetm 36T, kuta na zimno stal 4130 premium Praxis e-Cadet+ custom, ramiona kute na zimno
  • Obręcze: Giant AM 29", Tubeless ready, 30mm wew. szerokości
  • Piasty: Shimano MT410 Boost, Center-Lock, [P] 110x15 [T] 148x12mm Micro-Spline Drive Body Thru-axle
  • Opony: Maxxis Assegai 29x2.6" zwijane, Tubeless, EXO [P] Maxxis Dissector 29x2.6" zwijane, Tubeless, EXO+ [T]
  • Bateria: EnergyPak Smart 750Wh kompatybilny z dodatkowym akumulatorem EnergyPak Plus
  • Ładowarka: EnergyPak 6A Smart
  • Silnik: SyncDrive Pro, 85Nm, powered by Yamaha
  • Panel sterujący: RideControl Ergo 3, zintegrowany z chwytem
  • Wyświetlacz: RideControl GO, zintegrowany z górną rurą ramy z wyświetlaczem LED kompatybilny z wyświetlaczami bezprzewodowymi ANT+
  • Pedały: platformowe
  • Waga: 24,6 kg (rozmiar M)
  • Dodatki: EnergyPak 6A Smart, Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżki do opon, klucz do zaworu, instrukcja)