GIANT E 29/27.5 TRANCE X ADVANCED E+ ELITE 2 SEA SPARKLE

29 999,00 złw tym VAT

GIANT & LIV

0000022209

Przyspieszaj na podjazdach, pokonuj skaliste odcinki, doświadcz większej mocy, zwinności i kontroli dzięki lekkiemu E-MTB z pełnym zawieszeniem. Nowa technologia akumulatorów minimalizuje wagę, dzięki czemu możesz jeździć po technicznych szlakach w sposób, o jakim zawsze marzyłeś.

Ostatnie sztuki!

GIANT E 29/27.5 TRANCE X ADVANCED E+ ELITE 2 SEA SPARKLE

Główne korzyści

NIŻSZA WAGA

Akumulator EnergyPak 400 został zaprojektowany tak, aby był niezwykle lekki. Otrzymujesz pełną moc, ale w mniejszej obudowie, która jest dyskretnie zintegrowana z kompozytową ramą.

ZAAWANSOWANE STEROWANIE Z KOKPITU

Moduł sterowania RideControl Ergo 3 jest zamocowany na zupełnie nowej kompozytowej zintegrowanej kierownicy Giant Contact SLR Trail. Element sterujący można zamontować po obu stronach kierownicy, dzięki czemu można dostosować elementy sterujące do subtelnego, uporządkowanego kokpitu. (Zintegrowana kierownica Contact SLR Trail dostępna w wybranych modelach.)

WIĘCEJ MOCY

Nowy silnik SyncDrive Pro2 Mg ma obudowę ze stopu magnezu, lżejszą o 50g. Silnik waży nieco poniżej 2,6 kg, zapewniając potężny moment obrotowy 85Nm. Rezultatem jest lepsze przyspieszanie i możliwości pokonywania wzniesień na technicznych szlakach.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

GIANT E 29/27.5 TRANCE X ADVANCED E+ ELITE 2 SEA SPARKLE

GIANT E 29/27.5 TRANCE X ADVANCED E+ ELITE 2 SEA SPARKLE

Przyspieszaj na podjazdach, pokonuj skaliste odcinki, doświadcz większej mocy, zwinności i kontroli dzięki lekkiemu E-MTB z pełnym zawieszeniem. Nowa technologia akumulatorów minimalizuje wagę, dzięki czemu możesz jeździć po technicznych szlakach w sposób, o jakim zawsze marzyłeś.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 29/27,5"
  • Płeć: Mężczyzna
  • Materiał ramy: Carbon
  • Przerzutka przód: prowadnica łańcucha MRP HD2
  • Przerzutka tył: Shimano SLX, Shadow+
  • Rama: rama i wahacz z kompozytu Advanced, górny łącznik Advanced Forged Composite, 140 mm skoku zawieszenia Maestro, Universal Derailleur Hanger (UDH)
  • Widelec: Fox 36 Float Performance E-Tuned, 29er, 150mm skoku, 44mm offset, Grip Damper, Kabolt-X 110
  • Tylny amortyzator: Fox Float Performance, EVOL Large Volume, dźwignia 2-pozycyjna, 185x52.5mm Trunnion, Giant custom tuned, rekomendowany sag: 30%
  • Kierownica: Giant Contact SL 35 Trail, 35x780mm, aluminium
  • Wspornik kierownicy: Giant Contact SL 35, aluminium
  • Wspornik siodła: Tranz-X Rad+ 30,9mm, 30mm regulacji skoku (S:120-150mm, M:140-170mm, L/XL:170-200mm)
  • Siodło: Giant Romero
  • Manetki: Shimano SLX, 1x12
  • Hamulce: Shimano SLX, BR-M7120, 4-tłoczkowe, hydrauliczne, tarcze 203mm
  • Dzwignie hamulca: Shimano SLX, I-spec EV
  • Kaseta: Shimano, CS-M6100, 10-51T, 12-rzędowa
  • Łańcuch: KMC e.12 Turbo, EcoProteq, e-bike optimized
  • Mechanizm korbowy: zębatka Praxis Wavetm 36T, kuta na zimno z wysokiej jakości stali 4130, 104BCD ramiona e-Praxis
  • Obręcze: Giant E-TRA, [P] 30-622 / [T] 30-584, Hookless, Hollow Side-Wall Design, Tubeless Ready
  • Piasty: E-TRA, tarcze na 6-śrub, osie przelotowe [P] 110x15 [T] 148x12, bębenek MicroSpline 72T, e-bike opimized
  • Szprychy: Sapim Laser Straight Pull, [P] 28 / [T] 28, zaplot DBL, e-bike optimized
  • Opony: Maxxis Minion DHF 29X2.50" zwijane, TLR, EXO [P] Maxxis Dissector 27.5x2.4" zwijane, TLR, EXO [T]
  • Bateria: EnergyPak Smart InTube 400, aluminiowa obudowa o najwyższych standardach bezpieczeństwa (EN50604), produkcja CO2 Neutral kompatybilny z dodatkowym akumulatorem EnergyPak Plus 200
  • Ładowarka: EnergyPak 4A Smart, 60% w 1:45
  • Silnik: Giant SyncDrive Pro2 Mg, obudowa ze stopu magnezu, 85Nm, technologia PedalPlus 6-Sensor
  • Panel sterujący: RideControl Ergo3, zintegrowany z chwytem
  • Wyświetlacz: RideControl GO, zintegrowany z ramą panel LED kompatybilny z bezprzewodowymi wyświetlaczami ANT+ (opcja)
  • Dodatki: Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżka do opon, klucz do zaworu, instrukcja), dodatkowo dętki w zestawie