Promocja! GIANT 27.5 TRANCE X 3 M 2201079105 GOOD GRAY

GIANT 27.5 TRANCE X 3 GOOD GRAY

12 199,00 złw tym VAT

16 399,00 zł

-4 200,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni od promocji: 12199.00 zł

GIANT & LIV

0000020170

Żegluj przez morza kamieni, przelatuj dropy i wybieraj szybsze linie. Zwrotne koła 27,5 cala oraz regulowana geometria ramy sprawiają, że ten zwinny rower na szlaki to impreza na kółkach.

Ten produkt nie występuje już w magazynie. Zapytaj nas o dostępność! Tel.: +48 58 302 48 93

GIANT 27.5 TRANCE X 3 GOOD GRAY

Główne korzyści

Regulowana geometria ramy

Nowy Flip Chip umożliwia dostosowanie kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu do zmiennych warunków na szlaku i indywidualnego stylu jazdy.

Zwrotność i kontrola kół 27,5 cala

Zwrotne i pewne koła 27,5 cala pozwalają pokonywać wyboisty teren, wykonywać manewry przy dużej prędkości, zmieniać linie i z impetem wypadać z zakrętów.

Zawieszenie progresywne

Ulepszone zawieszenie tylne Maestro cechuje mocowanie amortyzatora typu Trunnion z większym skokiem oraz bardziej płynna praca. Skok 145 mm z tyłu (i 160 mm z przodu) oraz nowy górny łącznik z kompozytu Advanced Forged zapewniają wyższą sztywność i wytrzymałość oraz niższą masę całkowitą.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

GIANT 27.5 TRANCE X 3 GOOD GRAY

GIANT 27.5 TRANCE X 3 GOOD GRAY

Żegluj przez morza kamieni, przelatuj dropy i wybieraj szybsze linie. Zwrotne koła 27,5 cala oraz regulowana geometria ramy sprawiają, że ten zwinny rower na szlaki to impreza na kółkach.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 27,5"
  • Płeć: Mężczyzna
  • Materiał ramy: Aluminium
  • Przerzutka tył: Shimano Deore 12s
  • Rama: aluminium ALUXX SL, 145mm skoku zawieszenia Maestro, flip chip - Maestro, oś przelotowa 12x148mm, Universal Derailleur Hanger (UDH), max. rozmiar opony 27.5x2.6", max. rozmiar tarczy korbowodu 34T
  • Widelec: RockShox Yari RC, Motion Control, DebonAir, 37mm offset, skok 160mm, 15x110 Stealth, custom tuned for Giant
  • Tylny amortyzator: Fox Float DPS Performance, 185/55, custom tuned for Giant
  • Kierownica: Giant Contact SL TR35, 800x35mm, wznios 20mm; aluminium
  • Wspornik kierownicy: Giant Contact SL 35, aluminium
  • Wspornik siodła: Giant Contact Switch, regulowany, zdalna manetka S: 125mm skoku / 30.9 x 395mm M: 150mm skoku / 30.9 x 440mm L: 170mm skoku / 30.9 x 450mm XL: 200mm skoku / 30.9 x 559mm
  • Siodło: Giant Romero
  • Manetki: Shimano Deore, 1x12
  • Hamulce: Tektro M745, hydrauliczne, tarcze Tektro [P]203mm/[T]180mm
  • Dzwignie hamulca: Tektro M745
  • Kaseta: Shimano Deore, 12-rzędowa, 10-51
  • Łańcuch: KMC X-12
  • Mechanizm korbowy: Praxis Cadet M24 HD, 32t, linia łańcucha 55mm
  • Wkład suportu: Praxis, press fit
  • Obręcze: Giant AM 27.5, ETRTO: 30-584, Tubeless Ready, aluminium
  • Piasty: [P] Giant, RD02F, łożyska stożkowe, oś przelotowa 15x110mm, tarcza na 6-śrub [T] Giant, ED260R, łożyska stożkowe, oś przelotowa 12x148mm, tarcza na 6-śrub
  • Szprychy: Sapim Leader, [P]28/[T]28
  • Opony: [P] Maxxis Assegai 27.5x2.6, 3C MaxxTerra, EXO, TR [T] Maxxis Minion DHRII 27.5x2.6, 3C MaxxTerra, EXO, TR, tubeless
  • Dodatki: Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja)