Promocja! GIANT 28 REVOLT X M 2302026115 COLD NIGHT

GIANT 28 REVOLT X COLD NIGHT

14 499,00 złw tym VAT

14 999,00 zł

-500,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni od promocji: 14999.00 zł

GIANT & LIV

0000020713

ODKRYJ NOWY TEREN DZIĘKI TEMU PROGRESYWNEMU ROWEROWI SZUTROWEMU Z PRZEDNIM ZAWIESZENIEM. LEKKA ALUMINIOWA RAMA MA GEOMETRIĘ DOSTOSOWANĄ DO ZAWIESZENIA ORAZ FLIP CHIP, KTÓRY POZWALA DOSTOSOWAĆ BAZĘ KÓŁ I PRZEŚWIT DO KAŻDEJ PRZESZKODY.

Ostatnie sztuki!

GIANT 28 REVOLT X COLD NIGHT

GŁÓWNE KORZYŚCI

Płynna kontrola

Lekka aluminiowa rama została specjalnie dostosowana do przedniego zawieszenia. Dzięki skokowi 40 mm widelec pochłania uderzenia i wyboje, a Ty możesz jeździć płynniej i szybciej po nierównej nawierzchni.

Najwyższy komfort

Obniżone widełki górne z rurami o mniejszej średnicy pochłaniają wstrząsy i wibracje. Kierownica Contact SL XR D-Fuse zapewnia większy komfort bez poświęcania sztywności potrzebnej do pokonywania zakrętów, sprintu lub wspinaczki.

Dopasowany do terenu

Flip chip w tylnych widełkach reguluje rozstaw osi: krótki dla szybszego, bardziej zwinnego prowadzenia lub długi dla lepszej stabilności przy wysokich prędkości. Długie ustawienie pozwala zamontować również opony o większej szerokości, aż do 53 mm. Możesz użyć dołączonej sztycy regulowanej i amortyzowanej, lub wymienić na autorską sztycę Gianta D-Fuse lub tradycyjną okrągłą sztycę 30,9 mm.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

GIANT 28 REVOLT X COLD NIGHT

GIANT 28 REVOLT X COLD NIGHT

ODKRYJ NOWY TEREN DZIĘKI TEMU PROGRESYWNEMU ROWEROWI SZUTROWEMU Z PRZEDNIM ZAWIESZENIEM. LEKKA ALUMINIOWA RAMA MA GEOMETRIĘ DOSTOSOWANĄ DO ZAWIESZENIA ORAZ FLIP CHIP, KTÓRY POZWALA DOSTOSOWAĆ BAZĘ KÓŁ I PRZEŚWIT DO KAŻDEJ PRZESZKODY.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 28"
  • Płeć: Mężczyzna
  • Materiał ramy: Aluminium
  • Rozmiar: M
  • Przerzutka tył: SRAM Rival 1
  • Widelec: RockShox Rudy XPLR, 40mm, 12x100mm
  • Rama: Aluminium ALUXX, mocowania bagażnika i błotników, mocowanie na rurze górnej, oś przelotowa 12x142mm, flat-mount disc, flip chip, max. rozmiar opony 700x53mm
  • Wspornik kierownicy: Giant Contact, 8°, aluminium
  • Wspornik siodła: Sztyca amortyzowana, zdalnie regulowana, 30.9mm, 25mm skoku amortyzacji, XS: 365mm / 75mm skoku, S:415mm / 100mm skoku, M:415mm / 100mm skoku, M/L: 415mm / 100mm skoku, L:415mm / 100mm skoku, XL: 415mm / 100mm skoku
  • Siodło: Giant Approach
  • Manetki: SRAM Rival 1, 1x11
  • Hamulce: SRAM Rival 1 hydrauliczne, tarcze SRAM PaceLine [P]160mm, [T]160mm
  • Kaseta: SRAM Rival, 11-rzędowa, 11-42
  • Łańcuch: 11 Rzędów
  • Mechanizm korbowy: SRAM Rival D1 DUB, 40t
  • Obręcze: Giant XCT-1 Disc, ETRTO: 25-622, Tubeless Ready, aluminium
  • Piasty: [P] Shimano, łożyska stożkowe, oś 12x100 [T] Shimano, łożyska stożkowe, oś 12x142
  • Opony: Giant CrossCut Grip 1, 700x45c, tubeless