Nowość Promocja! LIV 29 LURRA 2 M 1068004215 BAY LEAF

LIV 29 LURRA 2 BAY LEAF

4 999,00 złw tym VAT

6 299,00 zł

-1 300,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni od promocji: 4999.00 zł

GIANT & LIV

0000022134

Poczuj adrenalinę płynącą z każdego podjazdu i radość z dynamicznych zjazdów. Liv Lurra to damski rower górski, który łączy wydajność, kontrolę i komfort, abyś mogła czerpać pełnię przyjemności z jazdy po singieltrackach i technicznych ścieżkach.

Ostatnie sztuki!

LIV 29 LURRA 2 BAY LEAF

Główne korzyści

Perfekcyjna geometria szlakowa

Lekka, aluminiowa rama typu hardtail wykonana z wytrzymałego stopu ALUXX SL zapewnia doskonałą równowagę między stabilnością a zwrotnością. Stromy kąt rury podsiodłowej zwiększa efektywność pedałowania, co oznacza szybsze i płynniejsze pokonywanie podjazdów oraz płaskich odcinków. 66-stopniowy kąt główki ramy i dolne widełki o długości 438 mm zapewniają pewność na trudnych odcinkach oraz zwinny styl jazdy. Średnica koła jest dostosowana do rozmiaru ramy, zapewniając doskonałe dopasowanie do Cieb

Pewność i kontrola na każdym zjeździe

Bez względu na to, czy pokonujesz techniczne sekcje, czy szybkie, płynne zjazdy, Lurra daje Ci pełną kontrolę. Przednie zawieszenie o skoku 130 mm doskonale amortyzuje wstrząsy, a szerokie opony tubeless gwarantują maksymalną przyczepność na korzeniach, kamieniach i w koleinach. Dodatkowo, regulowana sztyca pozwala obniżyć środek ciężkości, zwiększając Twoją pewność siebie na stromych odcinkach.

Gotowa na długie wyprawy

Lurra jest wyposażona w mocowania na dwa koszyki na bidon i dodatkowe mocowanie na spodzie górnej rury, które umożliwia rowerzystkom dodanie małej torby narzędziowej. Rower ma również wewnętrzne prowadzenie przewodów, co nie tylko zwiększa estetykę roweru, ale również chroni je przed zabrudzeniem, dzięki czemu możesz skupić się wyłącznie na jeździe.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

LIV 29 LURRA 2 BAY LEAF

LIV 29 LURRA 2 BAY LEAF

Poczuj adrenalinę płynącą z każdego podjazdu i radość z dynamicznych zjazdów. Liv Lurra to damski rower górski, który łączy wydajność, kontrolę i komfort, abyś mogła czerpać pełnię przyjemności z jazdy po singieltrackach i technicznych ścieżkach.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 29"
  • Płeć: Kobieta
  • Materiał ramy: Aluminium
  • Przerzutka tył: Shimano CUES RD-U6000, Shadow +
  • Rama: aluminium ALUXX SL, oś przelotowa 12x148, suport BSA 73, max. rozmiar tarczy korbowodu 32t, max. rozmiar opony 27.5"x2.6" (XS) lub 29"x2.5" (S-L)
  • Widelec: Giant Crest 34 RCL, 130mm, 15x110
  • Kierownica: Giant Contact TR35, wznios 20mm, aluminium
  • Wspornik kierownicy: Giant Contact SL 35, aluminium
  • Wspornik siodła: Giant Contact Switch, regulowany 27.5": XS: 100mm skok / 30.9 x 345mm 29": S: 100mm skok / 30.9 x 345mm M: 125mm skok / 30.9 x 395mm L: 150mm skok / 30.9 x 440mm
  • Siodło: Liv Sylvia
  • Manetki: Shimano CUES SL-6000, 1x10
  • Hamulce: Tektro HDM 276, hydrauliczne, tarcze Shimano RT-24 [P]180mm, [T]180mm
  • Kaseta: Shimano CUES CS-LG300, 10-rzędowa, 11-48
  • Łańcuch: Shimano CUES LG500
  • Mechanizm korbowy: Shimano CUES, FC-U6000-1, 30t
  • Wkład suportu: Shimano, BSA
  • Obręcze: Giant AM 29 / 27.5, ETRTO: 30-622 / 30-584, tubeless ready, aluminium
  • Piasty: [P] Giant, RD02F, łożyska stożkowe, oś przelotowa 15x110mm, tarcza na 6-śrub [T] Giant, ED260R, łożyska stożkowe, oś przelotowa 12x148mm, tarcza na 6-śrub
  • Szprychy: Sapim Leader, [P]28/[T]28
  • Opony: 27.5": Maxxis Ardent Race 27.5x2.6, EXO, TR, tubeless 29": [P] Maxxis Minion DHF 29x2.5 WT, EXO, TR, tubeless, [T] Maxxis Aggressor 29x2.5 WT, EXO, TR, tubeless