Brak produktów
Ceny zawierają Vat
4 499,00 złw tym VAT
Czy kiedykolwiek marzyłaś o rowerze, który nie tylko dowiezie Cię do pracy, ale także pomoże utrzymać formę i urozmaicić treningi? Rower Thrive to doskonałe rozwiązanie dla aktywnych kobiet, które cenią zdrowy styl życia i efektywne treningi na dwóch kołach. Dzięki lekkiej aluminiowej ramie i innowacyjnym technologiom, Thrive gwarantuje komfort, wydajność i wszechstronność na każdym kilometrze.
Czy kiedykolwiek marzyłaś o rowerze, który nie tylko dowiezie Cię do pracy, ale także pomoże utrzymać formę i urozmaicić treningi? Rower Thrive to doskonałe rozwiązanie dla aktywnych kobiet, które cenią zdrowy styl życia i efektywne treningi na dwóch kołach. Dzięki lekkiej aluminiowej ramie i innowacyjnym technologiom, Thrive gwarantuje komfort, wydajność i wszechstronność na każdym kilometrze.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Aluminiowa rama Thrive w połączeniu z kompozytowym widelcem oferuje idealny balans między lekkością a trwałością. Zrównoważona geometria i prosta kierownica zapewniają maksymalną efektywność pedałowania i pełną kontrolę - nawet podczas intensywnych treningów fitness.
Nawet najdłuższe trasy staną się przyjemnością dzięki ergonomicznym chwytom i specjalnemu siodełku redukującemu nacisk. Innowacyjna sztyca podsiodłowa D-Fuse skutecznie tłumi wstrząsy i wibracje, zapewniając płynną jazdę na każdej nawierzchni. Twoje ciało podziękuje Ci po każdym kilometrze!
Rower na dojazdy do pracy? Sprawdzi się doskonale! Rower fitness na weekendowe treningi? Jak najbardziej! Dzięki ukrytym mocowaniom, Thrive można łatwo wyposażyć w bagażnik rowerowy, błotniki czy podpórkę - dostosowując go do Twoich potrzeb i planów.
Liv Thrive to rower fitness dla kobiet, który łączy w sobie komfort, wszechstronność i wydajność, zapewniając idealne dopasowanie do kobiecej sylwetki. Jego lekka rama, ergonomiczna płaska kierownica i innowacyjne technologie sprawiają, że każda jazda – od codziennych dojazdów po długie trasy – staje się płynna, wygodna i pełna radości. Thrive inspiruje do przekraczania własnych granic, oferując stabilność, kontrolę i szybkość zarówno na asfalcie, jak i szutrowych ścieżkach. To doskonały wybór dla kobiet, które chcą cieszyć się każdą trasą i odkrywać nowe możliwości jazdy!
Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.
Sprawdź jakie to proste:
gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,
a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.
Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest
upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.
Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:
Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.
Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.
Wysokość ciała | Długość nogi | Rozmiar ramy MTB/CROSS | Rozmiar ramy CITY/TREKKING |
---|---|---|---|
152 cm | 71 cm | 14” (36cm) | 16” (41 cm) |
157 cm | 72 cm | 15” (38 cm) | 17” (43 cm) |
162 cm | 74 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
167 cm | 75 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
172 cm | 76 cm | 17” (43 cm) | 19” (48 cm) |
175 cm | 77 cm | 17" (43 cm) | 19” (48 cm) |
177 cm | 79 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
182 cm | 82 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
187 cm | 86 cm | 19" (48 cm) | 21” (53 cm) |
192 cm | 89 cm | 20" (51 cm) | 22” (56 cm) |
197 cm | 92 cm | 21" (53 cm) | 22” (58 cm) |
Wiek | Długość nogi | Rozmiar ramy | Rozmiar kół w rowerze |
---|---|---|---|
4-6 | 48 cm | - | 16” |
5-8 lat | 53 cm | 11” | 20” |
5-8 lat | 56 cm | 12” | 20” |
5-8 lat | 58 cm | 13” | 20” |
7-12 lat | 66 cm | 14” | 24” |
7-12 lat | 69 cm | 15” | 24” |
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Rozdajemy ciasteczka każdemu kto odwiedzi naszą stronę! Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zamknij