Brak produktów
Ceny zawierają Vat
499,00 złw tym VAT
Opona Aero Cotton została stworzona dla elitarnych kolarzy szosowych, jeżdżących na czas i triathlonistów, którzy wymagają aerodynamicznej wydajności, elastycznej jazdy i maksymalnej kontroli.
Opona Aero Cotton została stworzona dla elitarnych kolarzy szosowych, jeżdżących na czas i triathlonistów, którzy wymagają aerodynamicznej wydajności, elastycznej jazdy i maksymalnej kontroli.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Opona Aero Cotton została stworzona dla elitarnych kolarzy szosowych, jeżdżących na czas i triathlonistów, którzy wymagają aerodynamicznej wydajności, elastycznej jazdy i maksymalnej kontroli. Jej osnowa 320 TPI Cotton Race Casing zwiększa komfort i podatność, a mieszanka krzemionkowa RR-S2 zmniejsza opory toczenia, zapewniając lepszą efektywność. Zaprojektowana z myślą o płynnej integracji aerodynamicznej z obręczami bezrantowymi (hookless), opona zapewnia wyjątkową przyczepność, responsywność i trwałość, gotową do wyścigów.
Zoptymalizowana Wydajność Aerodynamiczna – Wyższe ściany boczne tworzą gładki, owalny profil, który idealnie integruje się z obręczami bezrantowymi CADEX (hookless), maksymalizując efektywność aerodynamiczną.
Bawełniana Osnowa Wyścigowa (Cotton Race Casing - CRC) – Zapewnia wyjątkowo płynną jakość jazdy, doskonałą przyczepność i precyzyjne prowadzenie dzięki elastycznej konstrukcji o gęstości 320 TPI — jednocześnie utrzymując wagę na minimalnym poziomie dla maksymalnej wydajności.
Efektywność Toczenia Nowej Generacji – Nowa mieszanka krzemionkowa RR-S2 zmniejsza opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzednią mieszanką RR-A, co skutkuje szybszą i bardziej efektywną jazdą.
Zrównoważona Prędkość i Przyczepność – Gładki centralny bieżnik zapewnia niskie opory toczenia, podczas gdy mikroprofilowana krawędź gwarantuje niezawodną przyczepność w zakrętach.
Trwała Ochrona Przed Przebiciami – Ochrona przed przebiciem Race Shield zawiera lekką, odporną na przecięcia centralną wkładkę Kevlar®, oferując długotrwałą wytrzymałość bez kompromisów w zakresie wagi czy prędkości.
Bezpieczne Dopasowanie – Ultralekka hybrydowa stopka z karbonu i Zylonu o wysokiej odporności na wydłużanie i precyzyjnej tolerancji dopasowania obręcz-stopka zapewnia pewne i bezpieczne osadzenie.
Rozmiar | 700x28c, 700x30c |
Waga | 278g (28c), 305g (30c) |
ETRTO | 28x622 (28c), 30x622 (30c) |
Maksymalne Ciśnienie (PSI/BAR) | 72 PSI / 5.0 BAR |
TPI | 320 |
Stopka | Karbon-Zylon |
Typ Stopki | Zwijana (Folding) |
Mieszanka | RR-S2 |
Osnowa | Bawełniana Osnowa Wyścigowa (CRC) |
Ochrona Przed Przebiciem | Race Shield |
Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.
Sprawdź jakie to proste:
gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,
a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.
Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest
upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.
Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:
Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.
Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.
Wysokość ciała | Długość nogi | Rozmiar ramy MTB/CROSS | Rozmiar ramy CITY/TREKKING |
---|---|---|---|
152 cm | 71 cm | 14” (36cm) | 16” (41 cm) |
157 cm | 72 cm | 15” (38 cm) | 17” (43 cm) |
162 cm | 74 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
167 cm | 75 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
172 cm | 76 cm | 17” (43 cm) | 19” (48 cm) |
175 cm | 77 cm | 17" (43 cm) | 19” (48 cm) |
177 cm | 79 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
182 cm | 82 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
187 cm | 86 cm | 19" (48 cm) | 21” (53 cm) |
192 cm | 89 cm | 20" (51 cm) | 22” (56 cm) |
197 cm | 92 cm | 21" (53 cm) | 22” (58 cm) |
Wiek | Długość nogi | Rozmiar ramy | Rozmiar kół w rowerze |
---|---|---|---|
4-6 | 48 cm | - | 16” |
5-8 lat | 53 cm | 11” | 20” |
5-8 lat | 56 cm | 12” | 20” |
5-8 lat | 58 cm | 13” | 20” |
7-12 lat | 66 cm | 14” | 24” |
7-12 lat | 69 cm | 15” | 24” |
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Rozdajemy ciasteczka każdemu kto odwiedzi naszą stronę! Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zamknij