Brak produktów
Ceny zawierają Vat
540,00 złw tym VAT
649,90 zł
-109,90 zł
Bezpieczny. Widoczny. Praktyczny. Trudno znaleźć lepszy sposób na ochronę głowy i oczu niż uvex stride visor.
Bezpieczny. Widoczny. Praktyczny. Trudno znaleźć lepszy sposób na ochronę głowy i oczu niż uvex stride visor.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Bezpieczny. Widoczny. Praktyczny. Trudno znaleźć lepszy sposób na ochronę głowy i oczu niż uvex stride visor. Ten kask z szybą, idealny do codziennych dojazdów i jazdy po mieście, to znacznie więcej niż modny dodatek do elektrycznego roweru czy stylowego roweru miejskiego. Jego konstrukcja typu hardshell, z powłoką zewnętrzną wykonaną z poliwęglanu i lekką skorupą EPS, sprawia, że jest wyjątkowo odporny na uderzenia. Lekko przyciemniana, odporna na zarysowania szyba zapewnia najszersze możliwe pole widzenia – co ma kluczowe znaczenie podczas poruszania się w ruchu miejskim. Z kaskiem uvex stride visor można również nosić na okulary korekcyjne. Nowoczesne mocowanie pozwala łatwo wymienić soczewkę na ciemniejszą lub przezroczystą. Wbudowana lampka LED z tyłu zwiększa widoczność tego kasku w ciemności. Kolejne atuty to wygodna klamra uvex monomatic, którą można obsługiwać jedną ręką, oraz kanał dla lekkiego zabezpieczenia Hiplok Z LOK.
Cechy produktu:
Visor: Litemirror silver - S1
Technologie:
Technologia hardshell: Wysoce efektywne połączenie skorupy zewnętrznej formowanej wtryskowo i skorupy wewnętrznej EPS. Cechuje się wytrzymałością, wysoką odpornością na uderzenia, absorpcją wstrząsów i izolacją przed zimnem.
System wentylacji: Skuteczny system wentylacji, zapewniający optymalny przepływ powietrza. Przednie otwory wentylacyjne zasysają świeże powietrze, które odbiera ciepło i wilgoć z głowy, a następnie wydostaje się przez otwory zlokalizowane w tylnej części skorupy.
uvex monomatic: Komfortowe zapięcie uvex monomatic o wielostopniowej budowie oraz anatomicznym kształcie można otwierać i zamykać jedną ręką, co za każdym razem zapewnia idealne dopasowanie paska podbródkowego.
System FAS: Paski Fast Adapting System można łatwo i na bieżąco dopasowywać do kształtu głowy każdego użytkownika.
100% UV Protection: Dzięki zastosowaniu filtrów blokujących promienie UV bezpośrednio w surowcu, soczewki uvex skutecznie odfiltrowują 100% promieniowania UV o długości do 400 nm. Kompleksowa ochrona przed promieniowaniem UVA, UVB i UVC. Jest to również podstawą nazwy naszej firmy: uv-ex = ultraviolet excluded.
Over The Glasses (OTG): Ramka gogli została dopasowana tak, by istniała możliwość nałożenia konstrukcji na okulary korekcyjne. Dzięki technologii OTG możesz wygodnie jeździć w okularach i goglach jednocześnie.
Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.
Sprawdź jakie to proste:
gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,
a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.
Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest
upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.
Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:
Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.
Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.
Wysokość ciała | Długość nogi | Rozmiar ramy MTB/CROSS | Rozmiar ramy CITY/TREKKING |
---|---|---|---|
152 cm | 71 cm | 14” (36cm) | 16” (41 cm) |
157 cm | 72 cm | 15” (38 cm) | 17” (43 cm) |
162 cm | 74 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
167 cm | 75 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
172 cm | 76 cm | 17” (43 cm) | 19” (48 cm) |
175 cm | 77 cm | 17" (43 cm) | 19” (48 cm) |
177 cm | 79 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
182 cm | 82 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
187 cm | 86 cm | 19" (48 cm) | 21” (53 cm) |
192 cm | 89 cm | 20" (51 cm) | 22” (56 cm) |
197 cm | 92 cm | 21" (53 cm) | 22” (58 cm) |
Wiek | Długość nogi | Rozmiar ramy | Rozmiar kół w rowerze |
---|---|---|---|
4-6 | 48 cm | - | 16” |
5-8 lat | 53 cm | 11” | 20” |
5-8 lat | 56 cm | 12” | 20” |
5-8 lat | 58 cm | 13” | 20” |
7-12 lat | 66 cm | 14” | 24” |
7-12 lat | 69 cm | 15” | 24” |
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Rozdajemy ciasteczka każdemu kto odwiedzi naszą stronę! Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zamknij