Brak produktów
Ceny zawierają Vat
950,00 złw tym VAT
1 149,90 zł
-199,90 zł
Doskonała aerodynamika. Najlepsza wentylacja. Maksymalna ochrona. Stworzony z myślą o wydajności; opracowany dla profesjonalnych kolarzy.
Doskonała aerodynamika. Najlepsza wentylacja. Maksymalna ochrona. Stworzony z myślą o wydajności; opracowany dla profesjonalnych kolarzy.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Doskonała aerodynamika. Najlepsza wentylacja. Maksymalna ochrona. Stworzony z myślą o wydajności; opracowany dla profesjonalnych kolarzy. uvex surge aero MIPS wyznacza nowe standardy w zakresie aerodynamiki, przepływu powietrza i bezpieczeństwa. Ten wyścigowy kask został stworzony we współpracy z zawodnikami zespołu Team Intermarché-Wanty oraz byłymi profesjonalistami ze świata międzynarodowego kolarstwa. Nakładka aerodynamiczna, zamontowana w standardzie, częściowo zakrywa duże otwory wentylacyjne, co znacznie redukuje opór powietrza. Kiedy priorytetem staje się wentylacja, osłonę można łatwo zdjąć, co w efekcie sprawia, że ten kask to dwa w jednym. Konstrukcja multi-inmould z wbudowaną klatką ochronną zwiększa stabilność, a waga pozostaje konkurencyjna. System bezpieczeństwa Mips® Air Node zapewnia dodatkową ochronę mózgu - ultralekka warstwa zintegrowana z wkładką absorbuje siły rotacyjne i odśrodkowe podczas uderzenia. Praktyczny dodatek: wbudowany kanał na okulary przeciwsłoneczne. uvex surge aero MIPS – najwyższej klasy kask stworzony przez profesjonalistów, dla profesjonalistów.
Cechy produktu:
Technologie:
Technologia multi-inmould: Nierozdzielnie połączona skorupa z wewnętrzną warstwą EPS i wieloma zewnętrznymi warstwami z poliwęglanu. Zaawansowana technologia łączy konstrukcję hardshell górnej części kasku z technologią inmould dolnej części kasku. Optymalnie łączy technologię hardshell i inmould.
System MIPS Air Node: Ten system jest lżejszy niż którykolwiek z wcześniejszych produktów uvex. Dzięki przepływowi powietrza wewnątrz kasku ma się wrażenie, że w ogóle nie nosi się kasku, a jedynie dodatkową ochronę. MIPS Air został zaprojektowany w celu zmniejszenia sił rotacyjnych na głowie w niektórych przypadkach ukośnego uderzenia. Przesuwana warstwa, w której wewnętrzna część jest połączona z wewnętrzną skorupą za pomocą rzepów. W razie upadku rzepy zrywają się i umożliwiają obrót.
uvex IAS 3D Pro: Technologia ta korzysta z rozwiązania IAS 3D, zapewniając idealne dopasowanie i komfort, przy jednoczesnym zmniejszeniu wagi.
Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.
Sprawdź jakie to proste:
gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,
a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.
Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest
upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.
Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:
Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.
Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.
Wysokość ciała | Długość nogi | Rozmiar ramy MTB/CROSS | Rozmiar ramy CITY/TREKKING |
---|---|---|---|
152 cm | 71 cm | 14” (36cm) | 16” (41 cm) |
157 cm | 72 cm | 15” (38 cm) | 17” (43 cm) |
162 cm | 74 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
167 cm | 75 cm | 16” (41 cm) | 18” (46 cm) |
172 cm | 76 cm | 17” (43 cm) | 19” (48 cm) |
175 cm | 77 cm | 17" (43 cm) | 19” (48 cm) |
177 cm | 79 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
182 cm | 82 cm | 18" (46 cm) | 20” (51 cm) |
187 cm | 86 cm | 19" (48 cm) | 21” (53 cm) |
192 cm | 89 cm | 20" (51 cm) | 22” (56 cm) |
197 cm | 92 cm | 21" (53 cm) | 22” (58 cm) |
Wiek | Długość nogi | Rozmiar ramy | Rozmiar kół w rowerze |
---|---|---|---|
4-6 | 48 cm | - | 16” |
5-8 lat | 53 cm | 11” | 20” |
5-8 lat | 56 cm | 12” | 20” |
5-8 lat | 58 cm | 13” | 20” |
7-12 lat | 66 cm | 14” | 24” |
7-12 lat | 69 cm | 15” | 24” |
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Rozdajemy ciasteczka każdemu kto odwiedzi naszą stronę! Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zamknij