GIANT 28 DEFY ADVANCED PRO 1 UNICORN WHITE

22 599,00 złw tym VAT

GIANT & LIV

0000021054

ROWER IDEALNY NA DŁUGIE PRZEJAŻDŻKI. POKONUJ WYŻSZE WZNIESIENIA, UNIKAJ SKRÓTÓW. TA NIEZWYKLE KOMFORTOWA SZOSA POMAGA ROBIĆ WIĘCEJ TEGO, CO KOCHASZ.

Ostatnie sztuki!

GIANT 28 DEFY ADVANCED PRO 1 UNICORN WHITE

GŁÓWNE KORZYŚCI

PROSTOTA UŻYTKOWANIA

Wolna od kłopotliwych rozwiązań technologicznych rama, jest jedną z najlżejszych w swojej kategorii. Dzięki doskonałej równowadze wysokiej precyzji prowadzenia i najwyższego komfortu, oferuje prostotę a „mniej znaczy więcej” podczas jazdy długodystansowej.

DOPRACOWANA AMORTYZACJA

Rama i widelec klasy Advanced SL zostały zaprojektowane specjalnie do pokonywania długich dystansów, zapewniając płynną i wydajną jazdę, która minimalizuje zmęczenie. Nowe komponenty D-Fuse współpracują ze sobą, aby dodatkowo pochłaniać wstrząsy i wibracje na drodze.

PEŁNA KONTROLA

Nowa kierownica Contact D-Fuse ma ergonomiczny kształt i 8-stopniową flarę dla większego komfortu i kontroli podczas całodziennej jazdy. Szerokie, obręcze hookless z włókna węglowego (szerokość wewnętrzna 22,4 mm) są przystosowane do szerokich opon bezdętkowych (do 38 mm), a wysokość obręczy 36 mm zapewnia stabilne, przewidywalne prowadzenie przy bocznym wietrze.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

GIANT 28 DEFY ADVANCED PRO 1 UNICORN WHITE

GIANT 28 DEFY ADVANCED PRO 1 UNICORN WHITE

ROWER IDEALNY NA DŁUGIE PRZEJAŻDŻKI. POKONUJ WYŻSZE WZNIESIENIA, UNIKAJ SKRÓTÓW. TA NIEZWYKLE KOMFORTOWA SZOSA POMAGA ROBIĆ WIĘCEJ TEGO, CO KOCHASZ.

Dane techniczne

  • Przerzutka przód: Shimano 105 Di2
  • Przerzutka tył: Shimano 105 Di2
  • Widelec: kompozyt Advanced SL, karbonowa rura sterowa OverDrive Aero (D-shaped), flat-mount disc, oś przelotowa 12x100mm, mocowanie błotnika, max. rozmiar opony 700x38mm
  • Rama: kompozyt Advanced, flat-mount disc, suport PF86, oś przelotowa 12x142mm, mocowanie błotnika, max. rozmiar opony 700x38mm
  • Kierownica: Giant Contact SL D-Fuse, 31.8mm, 8° flara, aluminium
  • Chwyty/owijka: Stratus Lite 3.0, antypoślizgowa powierzchnia, warstwa absorbująca drgania
  • Wspornik kierownicy: Giant Contact SL AeroLight, aluminium
  • Wspornik siodła: Giant SL D-Fuse, karbon, -5/+15mm offset
  • Siodło: Giant Fleet SL, karbonowy szkielet i lekkie stalowe szyny SST 7mm, wypełnienie Rebound Foam + Particle Flow, montaż akcesoriów UniClip, szer. 145mm
  • Manetki: Shimano 105 Di2, 2x12
  • Hamulce: Shimano 105 Di2, hydrauliczne, tarcze Shimano SM-RT70 [P]160mm, [T]160mm
  • Kaseta: Shimano 105, 12-rzędowa, 11-36
  • Łańcuch: KMC X12L-1
  • Mechanizm korbowy: Shimano 105, 34/50
  • Wkład suportu: Shimano SM-BB71-41B, press fit
  • Obręcze: Giant SLR 1 36 Carbon Disc, ETRTO: 22-622, wys. 36mm, hookless, karbon
  • Piasty: [P] Giant Low Friction Hub, CenterLock, oś przelotowa 12mm [T] Giant Low Friction Hub, bębenek ratchet 30t, CenterLock, oś przelotowa 12mm
  • Szprychy: Sapim CX-Ray straight-pull, [P]24/[T]24, zaplot DBL
  • Opony: Giant Gavia Fondo 1, 60TPI, R-Shield, tubeless, 700x32c (33.5mm), zwijane
  • Dodatki: uchwyt komputera, 2x koszyk bidonu, zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, łyżka do opon, instrukcja), uchwyt błotnika