LIV 28 ENVILIV ADVANCED SL LTD BLANC

27 299,00 złw tym VAT

41 999,00 zł

-14 700,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni od promocji: 41999.00 zł

GIANT & LIV

4711291075757

Od śmiałej ucieczki w górskim etapie, po dynamiczny finisz na ostatnim okrążeniu kryterium – EnviLiv Advanced SL to damski rower szosowy aero stworzony z myślą o kobietach, które nie tylko ścigają się z innymi, ale i z czasem. Ten model to wynik lat badań, testów i ścigania się na najwyższym poziomie – dokładnie ten sam rower, na którym rywalizują kolarki z Liv Racing TeqFind.

Ostatnie sztuki!

LIV 28 ENVILIV ADVANCED SL LTD BLANC

Główne korzyści

Maksymalna aerodynamika – bo każda sekunda ma znaczenie

Zaprojektowany z wykorzystaniem zaawansowanej technologii AeroSystem Shaping, nowy EnviLiv wyznacza standardy w kategorii aero rowerów szosowych dla kobiet. Dzięki analizie przepływu powietrza (zarówno komputerowej, jak i w tunelu aerodynamicznym), każdy kąt i każda linia ramy została zoptymalizowana, aby zapewnić minimalny opór powietrza – niezależnie od kierunku wiatru i prędkości.

Wyjątkowa sztywność i niska masa – idealna równowaga

Na aerodynamikę wpływa wiele czynników, z których dwa często postrzegane są jako wzajemnie się wykluczające: sztywność i waga. Ale nowy EnviLiv znalazł idealną równowagę, z ramą z kompozytu klasy Advanced SL - użyty po raz pierwszy w EnviLiv. Wykorzystujemy Continuous Fiber Technology, aby zwiększyć wytrzymałość bez zwiększania masy, żywicę Carbon Nanotube Technology, aby poprawić odporność na uderzenia, oraz proces Fusion dla lżejszych, mocniejszych połączeń ramy.

Zintegrowana aerodynamika – szybkość i styl w jednym

EnviLiv to nie tylko osiągi, ale i dopracowane detale. Zintegrowane aerodynamiczne koszyki na bidony idealnie wpisują się w profil rury dolnej i podsiodłowej, nie tylko redukując opór powietrza, ale też nadając całości czysty, profesjonalny wygląd. To aero rower szosowy, który nie zostawia miejsca na kompromisy – ani w designie, ani w osiągach.

Za co go uwielbiamy

Bo to coś więcej niż tylko rower – to partner w każdej walce o metę. EnviLiv Advanced SL to inspiracja do przekraczania granic i narzędzie, które pozwala je przesuwać dalej z każdym kolejnym kilometrem. Stworzony przez kobiety, dla kobiet, z myślą o kolarkach, które chcą być pierwsze – na treningu, na finiszu, na podium. Uwielbiamy go za wyjątkową aerodynamikę, która daje realną przewagę przy wysokich prędkościach i pod wiatr. To właśnie tu zastosowano najnowszą wersję AeroSystem Shaping Technology, testowaną zarówno komputerowo, jak i w tunelu aerodynamicznym. Pokochaliśmy go za ultralekką i sztywną karbonową ramę klasy Advanced SL, stworzoną z tego samego materiału, z którego korzystają zawodniczki ścigające się w World Tourze. Dzięki technologiom Continuous Fiber i Carbon Nanotube Resin, rower jest jednocześnie lekki, wytrzymały i gotowy na najbardziej wymagające wyścigi. To rower, który reaguje natychmiast, kiedy przyspieszasz. Jest niesamowicie sztywny przy sprintach i stabilny na zakrętach. A do tego wygląda spektakularnie – elegancka integracja koszyków na bidony i ukryte prowadzenie przewodów sprawiają, że linia ramy jest czysta, nowoczesna i aerodynamiczna. To dlatego go uwielbiamy – bo motywuje nas, by być szybszymi, mocniejszymi i pewniejszymi siebie. EnviLiv Advanced SL to nie tylko aero rower szosowy – to manifest siły i kobiecego ścigania.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

LIV 28 ENVILIV ADVANCED SL LTD BLANC

LIV 28 ENVILIV ADVANCED SL LTD BLANC

Od śmiałej ucieczki w górskim etapie, po dynamiczny finisz na ostatnim okrążeniu kryterium – EnviLiv Advanced SL to damski rower szosowy aero stworzony z myślą o kobietach, które nie tylko ścigają się z innymi, ale i z czasem. Ten model to wynik lat badań, testów i ścigania się na najwyższym poziomie – dokładnie ten sam rower, na którym rywalizują kolarki z Liv Racing TeqFind.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 28"
  • Płeć: Kobieta
  • Materiał ramy: Carbon
  • Przerzutka przód: SRAM Force eTap AXS
  • Przerzutka tył: SRAM Force eTap AXS
  • Rama: kompozyt Advanced SL, kompatybilna wyłącznie z elektronicznymi systemami zmiany przełożeń, kompatybilna z RideSense, flat-mount disc, oś przelotowa 12x142mm
  • Widelec: kompozyt Advanced SL, karbonowa rura sterowa OverDrive Aero (D-shaped), flat-mount disc, oś przelotowa 12x100mm
  • Kierownica: Liv Contact SLR Aero, 31.8mm, karbon
  • Chwyty/owijka: Liv All Condition
  • Wspornik kierownicy: Giant Contact SLR Aero, karbon
  • Wspornik siodła: Giant Vector SLR, w pełni z karbonu
  • Siodło: Liv Alcara SLR, karbonowy szkielet i szyny
  • Manetki: SRAM Force eTap AXS, 2x12
  • Hamulce: SRAM Force eTap AXS, hydrauliczne, tarcze SRAM CenterLine XR [P]160mm, [T]140mm
  • Dzwignie hamulca: SRAM Force eTap AXS, hydrauliczne
  • Kaseta: SRAM Force, 12-rzędowa, 10-28
  • Łańcuch: SRAM Force D1
  • Mechanizm korbowy: SRAM Force D2 DUB, 35/48, pomiar mocy Quarq
  • Wkład suportu: SRAM DUB, press fit
  • Obręcze: CADEX 50 Disc, ETRTO: 22-622, wys. 50mm, hookless, tubeless ready, karbon
  • Piasty: [P] CADEX R1-S30 Low Friction Hub, CenterLock, oś przelotowa 12mm [T] CADEX R1-S30 Low Friction Hub, bębenek ratchet 30t, CenterLock, oś przelotowa 12mm
  • Szprychy: CADEX Aero Carbon Spoke, [P]21/[T]24, zaplot DBL
  • Opony: CADEX Race, 170TPI, Race Shield, tubeless, 700x25c (26.5mm), zwijane
  • Waga: ok. 7,6 kg w roz. M
  • Dodatki: uchwyt komputera, 2x koszyk bidonu, zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, łyżka do opon, instrukcja)
  • Inne dane: Maksymalna szerokość opony 32 mm