Promocja! GIANT 29 XTC SLR 1 S 2101008114 TEAL

GIANT 29 XTC SLR 1 TEAL

6 479,20 złw tym VAT

8 099,00 zł

-20%

Najniższa cena w ciągu 30 dni od promocji: 8099.00 zł

GIANT & LIV

4712878646339

Pokonuj podjazdy, przyśpieszaj na gładkich singlach i utrzymuj prędkość, gdy teren robi się bardziej wymagający. Ten lekki aluminiowy 29er łączy wydajność i kontrolę, czyli jest odpowiednią kombinacją na zawody XC.

Ostatnie sztuki!

GIANT 29 XTC SLR 1 TEAL

Dzięki ramie ALUXX SLR, czyli najbardziej zaawansowanej na świecie technologii obróbki aluminium, ten superlekki i zwinny 29er zapewnia prędkość i wydajność kolarzom górskim jakiej oczekują. Zaprojektowany do jazdy z widelcem amortyzowanym 100mm, jest idealną maszyną na strome podjazdy i do nagłego przyśpieszania. Specjalna geometria ramy 29er zapewnia idealną równowagę stabilności i zwrotności na wszystkich rodzajach terenu. Zwiększone rozstawy piast zapewniają większy prześwit i sztywność kół, a koła Giant z systemem tubeless zapewnia płynniejszą, bardziej wydajną jazdę i mniejsze ryzyko złapania gumy.

GŁÓWNE KORZYŚCI

SZYBKOŚĆ PRZYŚPIESZANIA

Najlżejsza rama aluminiowa roweru górskiego typu hardtail, jaką Giant kiedykolwiek wyprodukował, pozwala z łatwością wspinać się na strome podjazdy i urywać koła na płaskich odcinkach.

NAJLEPSZA EFEKTYWNOŚĆ

Dzięki najlepszemu w swojej klasie współczynnikowi sztywności do masy ramy, zupełnie nowy XTC SLR 29 ustanawia nowy standard dla tego typu rowerów.

PEWNOŚĆ I KONTROLA 29era

Koła o średnicy 29” przetaczają się przez przeszkody łatwiej i płynniej z zachowaniem większej równowagi i stabilności, co daje kolarzowi więcej pewności na technicznych odcinkach i przy wysokich prędkościach na łatwiejszych singlach. Możliwe jest też zastosowanie opon o szerokości aż do 2.4” dla jeszcze większej kontroli w wymagającym terenie.

Szanowni Państwo, aktualnie rowery sprzedajemy tylko z możliwością odbioru osobistego.

Odbiór osobisty w punkcie - gratis!

Dostawa akcesoriów/części (kurier DHL) - 20 zł

Dostawa roweru (kurier DHL) - 100 zł

UWAGA! rowerów marki GIANT oraz LIV nie wysyłamy

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje

gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,

  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,

a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


Centrum Rowerowe Buga Sport oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest

upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup
towarów i usług.

Dobór ramy ma ogromny wpływ na komfort jazdy jednak nie jest on taki prosty w przypadku, gdy nie możemy na niego usiąść i po prostu wypróbować. Przez lata, została wypracowana metoda, która pomaga wybrać nam minimalną wielkość ramy tak, aby po zejściu z siodełka odległość między górną rurą ramy a kroczem wynosiła co najmniej 10cm. Przedstawia się ona następująco:

  1. Stajemy boso przy ścianie.
  2. Mierzymy odległość między podłożem, a kroczem.
  3. Uzyskany wynik mnożymy: - przez 0,57 w przypadku roweru górskiego - przez 0,63 w przypadku roweru trekkingowego - przez 0,66 przy rowerze szosowym.
  4. Otrzymany wynik należy podzielić przez 2,54 aby uzyskać wartość w calach.

Wartość ta, to rozmiar ramy jakiej powinniśmy używać. Niestety trzeba pamiętać, że takie obliczenia są bardzo ogólne biorąc pod uwagę ilość możliwych stylów jazdy jakie stworzyła ludzkość. Ponadto sprawę utrudnia jeszcze długość roweru, która ma decydujący wpływ na pozycję na rowerze. Na szczęście na ten element możemy wpłynąć poprzez kilka manipulacji w naszym rowerze, a mianowicie: Jeśli jesteśmy za bardzo „położeni” na rowerze, możemy zmienić wspornik kierownicy na krótszy lub też zmienić kierownicę na „giętą” o wysokim wzniosie. Takie zabiegi sprawią, że nasza pozycja na rowerze będzie bardziej wyprostowana i wygodna Jeśli natomiast czujemy, że nasze ciało jest za bardzo odchylone do tyłu i przy podjazdach odczuwamy, że przednie koło ledwo dotyka podłoża lub się od niego odrywa to pomocne okaże się przesunięcie siodełka do przodu w jarzmie sztycy podsiodłowej.

Kolejną sprawą jest styl jazdy. W klasycznych stylach takich jak: MTB, kolarstwo szosowe, trekking rozmiary podane w poniższych tabelkach przeważnie się zgadzają. Sprawa wygląda inaczej jeśli chcemy używać roweru bardziej ekstremalnie, na przykład: w maratonach czy wyścigach XC, w 4 Crossie, enduro czy downhillu. Wtedy lepsze okazują się ramy mniejsze, co najmniej o jeden lub nawet dwa rozmiary, a wszystko dlatego, że mniejszym rowerem łatwiej manewrować. Oczywiście nie można przesadzić z małym rozmiarem ponieważ to także nie wpływa korzystnie na prowadzenie roweru. Konieczne jest więc znalezienie swoistego „złotego środka” biorąc pod uwagę matematyczne wyliczenia, styl jazdy i doświadczenie innych osób jeżdżących na rowerach.

ROWERY DLA DOROSŁYCH

Wysokość ciała
Długość nogi
Rozmiar ramy
MTB/CROSS
Rozmiar ramy
CITY/TREKKING
152 cm71 cm14” (36cm)16”  (41 cm)
157 cm72 cm15” (38 cm)17”  (43 cm)
162 cm74 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
167 cm75 cm16” (41 cm)18”  (46 cm)
172 cm76 cm17” (43 cm)19”  (48 cm)
175 cm77 cm17" (43 cm)19”  (48 cm)
177 cm79 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
182 cm82 cm18" (46 cm)20”  (51 cm)
187 cm86 cm19" (48 cm)21”  (53 cm)
192 cm89 cm20" (51 cm)22”  (56 cm)
197 cm92 cm21" (53 cm)22”  (58 cm)

ROWERY DLA DZIECI

Wiek
Długość nogi
Rozmiar ramy
Rozmiar kół w rowerze
4-648 cm-16”
5-8 lat53 cm11”20”
5-8 lat56 cm12”20”
5-8 lat58 cm13”20”
7-12 lat66 cm14”24”
7-12 lat69 cm15”24”

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

GIANT 29 XTC SLR 1 TEAL

GIANT 29 XTC SLR 1 TEAL

Pokonuj podjazdy, przyśpieszaj na gładkich singlach i utrzymuj prędkość, gdy teren robi się bardziej wymagający. Ten lekki aluminiowy 29er łączy wydajność i kontrolę, czyli jest odpowiednią kombinacją na zawody XC.

Dane techniczne

  • Rozmiar koła: 29"
  • Płeć: Mężczyzna
  • Materiał ramy: Aluminium
  • Przerzutka tył: Shimano Deore XT
  • Widelec: Giant Crest 34 RRL, 100mm, 15x110, manetka blokady
  • Rama: Aluminium ALUXX SLR, oś 12x148mm, wew. prowadzenie pancerzy, kompatybilny z regulowaną sztycą, środek suportu pressfit, taperowana główka
  • Kierownica: Giant Connect XC, 31.8x740mm
  • Wspornik kierownicy: Giant Contact
  • Wspornik siodła: Giant Connect, 30.9mm
  • Siodło: Giant Sport
  • Manetki: Shimano SLX, 1x12
  • Hamulce: Shimano BR-MT500
  • Dzwignie hamulca: Shimano BR-MT501
  • Kaseta: Shimano SLX, 10x51
  • Łańcuch: KMC X-12, spinka MissingLink
  • Mechanizm korbowy: Shimano SLX, 32t
  • Wkład suportu: Shimano, pressfit
  • Obręcze: Giant XCT 29, tubeless
  • Piasty: Shimano MT410, CenterLock
  • Opony: Maxxis Recon Race 29x2.25, zwijana, TLR, EXO, tubeless
  • Dodatki: Zestaw Tubeless
  • Rok produkcji: 2021